مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

قالیشویی در تهران

شستن فرش و قالی‌های منزل یکی از کارهایی است که ممکن است هر از گاهی به آن نیاز باشد. این که شستشوی فرش و قالی به درستی انجام گیرد و به تار و پود فرش آسیبی وارد نشود؛ یک مسئله بسیار مهم است. برای اینکه این کار به درستی انجام شود؛ پیدا کردن یک قالیشویی معتبر که در این کار متخصص باشد، ضرورت دارد. یک قالیشویی معتبر و حرفه‌ای برای شتسشوی قالی ها، قالیشویی توحید می باشد که در ادامه با این قالیشویی و خدمات آن بیشتر آشنا می شویم.

تاریخچه تاسیس قالیشویی توحید
قالیشویی توحید از سال ۱۳۶۷ تاسیس شد و شروع به کار نمود. با عضویت رسمی در اتحادیه قالیشویان فعالیت خود را گسترش داد و خدمات با کیفیت در زمینه قالیشویی انواع فرش‌های دستباف و ابریشمی را به مشتریان شهر تهران و اطراف آن مانند لواسانات، کرج و غیره ارائه داد. این قالیشویی از سال ۱۳۶۷ تا کنون توانسته است خدمات با کیفیت خود را با دستگاه‌های کاملا مجهز و پیشرفته عرضه کند و رضایت خاطر مشتریان را فراهم نماید. قالیشویی توحید در طی این سال‌های طولانی توانسته است خدمات با کیفیتی را بر طبق اصول بهداشتی و با رعایت مشتری مداری ارائه دهد و این موضوع علت ماندگاری این مجموعه تا کنون است.

معرفی مجموعه قالیشویی توحید
قالیشویی توحید با ارائه خدمات با کیفیت خود توانسته است در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به عنوان واحد نمونه سال از سوی اتحادیه قالیشویان قرار گیرد. این قالیشویی که کاملا مجهز به دستگاه های به روز می باشد؛ خدمات کاملی را در زمینه شستشوی انواع فرش‌ها و موکت‌ها به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین به منظور آسایش و راحتی مشتریان، خدمات سفارش آنلاین و عضویت در باشگاه مشتریان قالیشویی را نیز در نظر گرفته است. مشتریان با سفارش آنلاین می توانند از تخفیف‌های ویژه بهره مند شوند. تمامی خدمات این قالیشویی شامل گارانتی و ضمانت نامه است. از آنجا که برای لکه‌های متفاوت مانند مواد خوراکی، لکه چسب لکه انواع رنگ و غیره باید از حلال مناسب لکه و شوینده مناسب با آن استفاده شود؛ این قالیشویی متناسب با لکه‌ها از مواد شوینده مناسب استفاده می کند تا به بافت فرش آسیب وارد نشود و از لکه نیز اثری باقی نماند. بنابراین فرش و موکت با لکه‌های گوناگون را به راحتی شستشو می دهد و آن را در کمال صحت و به سرعت، به مشتری تحویل می دهد.

شعبه‌های قالیشویی توحید
به منظور رفاه مشتریان، قالیشویی توحید سعی کرده است که در نقاط مختلف تهران شعب خود را تاسیس کند و مسافت را برای مشتریان خود در سراسر تهران کمتر کند. این قالیشویی دارای ۴ شعبه در تهران می باشد که شعبه‌های آن در زیر آورده شده است:

با توجه به منطقه سکونت خود در تهران می توانید به شعب نزدیک به خود شامل قالیشویی غرب تهران، قالیشویی شمال تهران، قالیشویی شهرک غرب و قالیشویی سعادت آباد رجوع کنید و از خدمات قالیشویی توحید استفاده کنید. پس از مشاهده کیفیت شستشوی قالی، قطعا قالیشویی توحید را به دیگران نیز پیشنهاد خواهید کرد.

معرفی خدمات قالیشویی توحید
قالیشویی توحید خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد. از خدمات مختلف قالیشویی توحید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قالیشویی
قالیشویی توحید انواع خدمات شستشوی قالی و فرش مانند غبار روبی قالی، لکه گیری، ترمیم ریشه های فرش، بر طرف کردن بید زدگی ها، شستشوی اصولی فرش، خشک کردن و در پایان، رول کردن و بسته بندی فرش را انجام می دهد. این مراحل با دقت و کیفیت بالا انجام می‌شود تا به بهترین نحوه شستشوی فرش به اتمام برسد. تمامی خدمات شستشوی قالی با مجهز‌ترین دستگاه‌ها صورت می گیرد و فرش ها در نهایت بدون تا خوردگی و به صورت لول شده به مشتری تحویل داده می شوند.
مبل شویی
برای شستشوی حرفه‌ای و اصولی مبلمان، باید از مواد شوینده و شامپو فرش‌های مناسب با نوع مبلمان استفاده شود. قالیشویی توحید با برخورداری از تجربه کافی در این زمینه، بهترین مواد شوینده را برای تمیز کردن مبلمان استفاد می کند. همچنین با استفاده از روش خشکشویی می توانید پس از گذشت ۱ تا ۲ ساعت از مبلمان خود دوباره استفاد کنید و نیازی نیست که مدت زمان زیادی را برای خشک شدن مبلمان خود منتظر بمانید.
موکت شویی
از خدمات دیگر قالیشویی توحید، موکت شویی می باشد. انواع موکت‌ها با رنگ و بافت متفاوت را به طور اصولی شستشو می دهد توجه داشته باشید که این قالیشویی خدمات شستشوی موکت‌ها را در منزل، توسط نیروهای متخصص خود و با دستگاه مخصوص موکت شویی انجام می دهد. با این خدمات دیگر نیازی نیست که هزینه جابه جایی موکت‌ها را متحمل شوید. کار شستشوی موکت‌ها در منزل را می توانید به راحتی به متخصصان قالیشویی توحید بسپارید.

مزایای قالیشویی توحید

از مزایای ویژه قالیشویی توحید نسبت به سایرین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مجوز‌های لازم و جواز کسب از اتحادیه قالیشویان
  • دریافت هزینه بر اساس نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه قالیشویان
  • برخورداری از متخصصان در زمین شستشوی فرش های مختلف اعم از فرش‌های ماشینی، دستیاف و ابریشمی
  • بهره گیری از دستگاه‌های به روز، پیشرفته و مجهز
  • استفاده از مواد شوینده با کیفیت و متناسب با تار و پود فرش و یا متناسب با جنس مبلمان و نوع موکت
  • رعایت کامل اصول بهداشتی در زمینه شستشو، آبکشی و خشکشویی فرش و غیره
  • رعایت احترام و برخورد مناسب نیروهای قالیشویی با مشتری
  • تحویل به موقع فرش به مشتریان همراه با ارائه رسید و فاکتور

قالیشویی توحید همواره در خدمت مشتریان خود می باشد. نیروهای متخصص این مجموعه، در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز ایران همواره در تلاش هستند و شما می توانید بهترین خدمات در زمینه قالیشویی، شستشوی مبلمان و موکت شویی را از قالیشویی توحید دریافت کنید. برای برقراری ارتباط با قالیشویی توحید و بررسی خدمات آن، می توانید به آدرس https://tohidcarpet.ir مراجعه نمایید و علاوه بر سفارش آنلاین، از سایر خدمات و اطلاعات کاربردی آن در رابطه با انواع لکه‌ها و نحوه رفع آن‌ها از فرش، آگاهی پیدا کنید.

نوشته شده در می 26, 2020 / 3,208 نمایش / کد مطلب : 16706

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84 − = 74