مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

قالب وودمارت؛ دموهای ایرانی را انتخاب کنیم یا اورجینال؟

اگر به دنبال طراحی سایت برای فروشگاه خود هستید احتمالا یکی از مهم ترین دغدغه هایی که در ابتدا با آن مواجه می شوید، انتخاب قالب مناسب برای سایتتان است. قالبی که تجربه کاربری مناسب و سرعت بالایی داشته باشد، به راحتی نصب شود و بتوانید به سادگی آن را مدیریت کنید.

اگر کمی درباره انتخاب بهترین قالب فروشگاهی تحقیق کنید حتما به قالب وودمارت می رسید. این قالب فروشگاهی با دموهای متنوع و جذاب در سراسر جهان بسیار محبوب و جز پرفروش ترین قالب های وردپرس است.

حالا ممکن است برای شما هم سوال پیش بیاید که تا زمانیکه دموهای اورجینال وجود دارد چرا از دموهای ایرانی استفاده کنیم؟ آیا دموهای ایرانی وودمارت مزیتی نسبت به دموهای اورجینال دارند؟

معیار انتخاب دموهای ایرانی یا اورجینال woodmart 

وودمارت بیش از ۶۰ دموی اورجینال و ایرانی دارد. مهم نیست بخواهید چه فروشگاهی راه اندازی کنید از فروشگاه اسباب بازی گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، دراین قالب هر دمویی که مد نظر شماست، وجود دارد و می توانید به سادگی آنها را درون ریزی کنید.

منظور از دموهای اورجینال، دموهای قالب اورجینال انگلیسی است که فارسی سازی شده اند. در قالب وودمارت می توانید دموهایی نظیر فروشگاه زیورآلات، قطعات خودرو و فروشگاه اسباب بازی که نمونه دموهای اورجینال هستند، مشاهده کنید. اما منظور از دموهای ایرانی، دموهایی است که توسط تیم وودمارت بهینه سازی و ارایه شده اند برای نمونه دموی دیجی کالا و دموی اسپیناس و دموی طلاو جواهرات از دموهای ایرانی وودمارت هستند.

دموهای ایرانی با بسته نصبی کاملا مجزا از دموهای اورجینال ارائه شده اند. ویژگی مهم دموهای ایرانی سرعت و پرفورمنس بالای آنهاست. دیتابیس و فایل های css بهینه، بدون کد های اضافی و فشرده سازی شده اند، بنابراین بعنوان یک قالب سئو فرندلی برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی یک انتخاب بسیار مناسب است.

فایل های css کم حجم و سبک در دموهای ایرانی وودمارت در سمت مرورگر سریعتر دانلود شده و سرعت سایت را چند برابر می کند.

سرعت یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو سایت و تجربه کاربری است. بر اساس تحقیقات انجام شده بهترین زمان برای لودینگ سایت زیر ۳ ثانیه است، یکی از دموهای ایرانی وودمارت پلاس را در مرورگر باز کنید تا سرعت بارگذاری آن را مشاهده کنید.

اما دقت کنید تمام دموهای ایرانی وودمارت موجود ویژگی های که گفته شد را ندارند، وجود دموی ایرانی کاملا بهینه شده و سئوفرندلی بستگی به طراح قالب و مارکت ارایه دهنده آن دارد. بنابراین برای اینکه خیالتان از بابت استفاده از دموی ایرانی راحت باشد به سراغ معتبرترین مارکت های ارایه قالب و افزونه وردپرس بروید.

دموی ایرانی قالب وودمارت

سایر امکانات قالب وودمارت پلاس

از دیگر ویژگی های این قالب اپلیکیشن رایگان آن است، با خرید این قالب ازاپلیکیشن اندروید کاملا تینیو بهره مند می شوید، یعنی این اپلیکیشن برای تمام المان ها به صورت کامل کد نویسی شده است. هم چنین این امکان برای شما وجود دارد که اپلیکیشن را در انواع مایکت ها مانند کافه بازار ثبت کنید. اپلیکیشن وودمارت با سایت کاملا در ارتباط است، به این صورت که اگر محصولی را در سایت وارد کنید در اپلیکیشن هم قابل مشاهده است یا اگر کاربری از طریق اپلیکیشن عضو شود  در سایت هم عضو شده است.

طرح بندی قالب Woodmart بسیار متنوع است و نزدیک ۳۰۰ به طرح و رنگ بندی دارد.

یکی دیگر از امکانات دموهای ایرانی قالب وودمارت نوع صفحه ساز آن ها است، از این رو که هر کاربر با کمترین اطلاعات و دانش از سایت بتواند به سادگی صفحات مورد نظر خود را به نحوی که می خواهد طراحی کند، در دموی ایرانی قالب وودمارت می توانید با دو صفحه ساز حرفه ای یعنی المنتور و ویژوال کامپوزر، بهترین برگه ها و صفحات سایت را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید.

اسلایدر های قالب وودمارت بسییار جذاب و متنوع هستند با نگاهی کلی به دمو ها می توانید آن ها را مشاهده کنید قطعا همه اسلایدر های قالب وودمارت چه دموهای اورجینال و چه دموهای ایرانی بسیار جذاب هستند اما شاید برای کاربران ایرانی اسلایدر هایی مانند اسلایدر دیجی کالا جذابیت بیشتر داشته باشند بنابراین می توانید برای داشتن اسلایدر هایی مانند دیجی کالا در سایت خود از دموهای ایرانی استفاده کنید. اسلایدرها از سنگین ترین المان ها برای لود شدن سایت هستند، وجود اسلایدر سبک تر منجر به افزایش سرعت سایت می شود به همین دلیل ازدیگر مزیت های دموهای ایرانی کدنویسی بسیار حرفه ای و تمیز اسلایدر ها است که باعث می شود که سریعا بارگذاری شوند.

قالب وودمارت پلاس با تمامی افزونه های مهم مانند دکان، یواست سئو، راکت و اسلایدر روولوشن سازگاری دارد. سازگاری این قالب با افزونه دکان باعث تبدیل شدن فروشگاه به یک سیستم چندفروشندگی می شود.

در این مقاله به بررسی مهم ترین ویژگی های قالب وودمارت پرداختیم و درباره معیارهای انتخاب بین دموهای ایرانی و دموهای اورجینال صحبت کردیم. این قالب ویژگی ها و امکانات زیادی دارد که در ادامه فقط به آن ها اشاره می کنیم.

  • جستجوگر پیشرفته محصولات
  • قابلیت فیلتر محصولات
  • ساخت سایت چندزبانه
  • امکان مقایسه محصولات
  • طرح بندی های هدر متنوع
  • بارگذاری تنبل تصویر
  • قابلیت ساخت فوتر و هدر با برگه ساز
  • سفارشی سازی نمونه کارها
  • سئو فرندلی و بهینه شده

دموی اورجینال قالب وودمارت

نوشته شده در می 25, 2022 / 2,343 نمایش / کد مطلب : 16906

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

61 − = 55