مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

قالب وردپرس چندمنظوره Flexform ورژن ۱٫۶۲

Flexform-1.62-Retina-Responsive-Multi-Purpose-WordPress-Theme

قالب وردپرس چندمنظوره Flexform ورژن ۱٫۶۲

flexform نام یک قالب بسیار زیبا حرفه ای وردپرس است که از امکانات خارق العاده ای برخوردار است . این قالب با استفاده از بوت استرپ تویتر در سایز ۱۱۷۰ پیکسل طراحی و کد نویسی شده و کاملا واکنش گرا است . این قالب از ووکامرس نیز برای استفاده فروشگاهی نیز پشتیبانی می کند . یک تنظیمات پوسته حرفه ای نیز در این قالب تعبیه شده است که توسط ابزار ها و … کار با پوسته را برای شما بسیار ساده خواهد کرد . یکی دیگر از قابلیت های این قالب مدیریت رنگ بندی آن است ! تمامی بخش های آن قابلیت تغییر رنگ با توجه به سلیقه شما را دارد . برای طراحی برگه های حرفه ای نیز از قابلیت Swift Page Builder استفاده شده است که به شما این اجازه را می دهد تا برگه هایی با طراحی بسیار شیک و حرفه ای ایجاد نمایید .

tour_promo1

در این قالب از دو نوع اسلایدر بسیار زیبا و پارالاکس استفاده شده است که می توانید از بخش مدیریت پوسته هر کدام را که دوست داشتید انتخاب نمایید . از نظر تایپوگرافی نیز این قالب حرف هایی برای زدن داره ، در این قالب ۶۰۰ فونت گوگل لود شده است که می توانید از هر کدام آنها را که دوست داشتید برای پوسته خود انتخاب کنید . فایل های po و mo نیز برای ترجمه قالب تعبیه شده اند که خیلی ساده توسط نرم افزار PR Edit میتوانید قالب را به هر زبانی دوست داشتید ترجمه کنید .

از نظر کدنویسی نیز این قالب توسط html5 و CSS3 کد نویسی شده و تمامی استاندارد های W3 و سئو در آن به خوبی رعایت شده است . برای راحتی کار کاربر نیز یک فایل xml اطلاعات نمونه داخل فایل های قالب وجود دارد که با لود این فایل داخل وردپرس خود اطلاعات نمونه درج خواهند شد .

از طریق مدیریت پوسته می توانید نحوه نمایش قالب ( تمام صفحه و یا کادر بندی ) را انتخاب کنید . در یک جمله باید گفت که این قالب ، قالب بسیار حرفه ای و کاربردی است و برای همه سلیقه ها و زمینه های کاربر ، می تواند کاربردی واقع شود .

لازم به ذکر است این قالب در سایت تم فارست به قیمت ۴۸ دلار برای فروش قرار داده شده است و تا کنون ۴۳۴۳ فروش داشته است . یعنی به تومان خودتون حدود قیمتش میشه ۱۶۰ هزار تومان . هم اکنون از وان اسکریپت به صورت رایگان دانلود کنید !

نوشته شده در آوریل 10, 2015 / 3,709 نمایش / کد مطلب : 12215

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 6 = 3