مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

طراحی سایت جدید وب سیما

طراحی سایت جدید وب سیما!

شرکت طراحی سایت وب سیما یکی ازشرکت های فعال در حوزه تکنولوژی های تحت وب می باشد که در مدت اندک توانسته است قله های پیشرفت را پشت سر بگذارد. تعهد و تعالی این شرکت به حدی است که هر ساله طراحی جدیدی را با توجه به متد های روز دنیا برای سایت خود در نظر می گیرد و توانسته است دانش طراحی وب ایران را افزایش دهد. امسال هم این شرکت با در نظر گرفتن طراحی نرم و انعطاف پذیر و با نماد توجه و اهمیت به کار دیزاین جدیدی را برای سایت خود در نظر گرفت است.

websima-OneSript

سایت شرکت وب سیما که در سال ۲۰۱۲ اولین سایت ایرانی در AWWWARDS می باشد در سال ۲۰۱۶ با رویکردی جدید از سایت خود رونمایی کرده است. توجه به ویژگی هایی از جمله دقت در طراحی، توجه به جنبه های عملکردی  سایت ، و ترکیب جنبه های زیبا شناختی هنر با جنبه های فنی طراحی سایت از ویژگی های طراحی سایت جدید وب سیما می باشد.

تکنولوژی مورد استفاده در طراحی سایت

در طراحی سایت جدید وب سیما ، این شرکت از فریم ورک پرستیژ استفاده شده است. فریم ورک پرستیژ فریم ورکی زیبا و کارامد می باشد که توسط تیم فنی وب سیما طراحی شده است. این فریم ورک حاصل سال ها تجربه برنامه نویسان وب سیما می باشد که وب سیما در طراحی سایت جدید خود از این فریم ورک استفاده کرده است. این فریم ورک علاوه بر برخورداری از طراحی زیبا و منحصر بفرد از امکانات جابنی بیشماری نیز بهره می برد. بهره بری از سیستم ساعت، اسلایدر های حرفه ای، دیزاین زیبا و بهره وری از سایر امکانات و تجهیزات در کنار انیمیشن های زیبا از ویژگی های این فریم ورک می باشد.

منو سایت

وب سیما در طراحی سایت جدید خود سعی کرده است برخلاف سایت قبلی از هردو منو استفاده کند و به نوعی دسترسی کاربران را به بخش های اصلی سایت راحت کند. و با استفاده از منو FULL WIDTH زیبایی منحصر بفردی در سایت ایجاد کرده است. از این طربق دسترسی کاربران به راحتی به بخش های مهم سایت امکان پذیر می باشد. همچنین با ایجاد notification در بخش هدر سایت این امکان وجود دارد که افرادی که به سایت مراجعه می کنند از مقالات و مطالبی که به تازگی انتشار یافته است آگاهی لازم را کسب کنند.

طراحی صفحات داخلی

طراحی سایت در صفحات داخلی با چینش مناسبی طراحی شده است که بخش هدر و فوتر آن دارای طراحی منحصر بفردی می باشد. وب سیما تفکر آرمانگرانه خود را در طراحی هدر و فوتر سایت نیز اجرا کرده است تا ویژگی های برتری در این صفحات ایجاد کند. بخش هایی از جمله RATINING  و LIKE  نیز در صفحات داخلی ایجاد شده است تا طراحی مناسبی در صفحات ایجاد شود. ویژگی برتر در صفحه داخلی بخش وبلاگ به این صورت است که این قابلیت ایجاد شده است تا زمانی بر حسب طول مقاله برای کاربران به نمایش در می آید که مدت زمان خواندن مقاله مورد نظر را به کاربران نشان می دهد.به این ترتیب کاربران با علاقه بیشتری مطالب موجود در سایت را مشاهده می کنند.

بخش دیدگاه ها و صفحه بندی وبلاگ

دو بخش دیگری که در طراحی صفحات داخلی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بخش صفحه بندی و بخش دید گاه های وبلاگ می باشد.  شاید بتوان به قطعیت گفت که این دوبخش یکی از بهترین و خلاقانه ترین طراحی ها را دارای می باشد. و از ایده پردازی و خلاقیت برای طراحی این دوبخش استفاده شده است.

استاندارد موبایل فرندی

اگر url این سایت را در ابزار Mobile-Friendly Test گوگل وارد کنید متوجه می باشید که این سایت به طور مناسب و بر اساس استاندار های موبایل نوشته شده است. همچنین کد نویسی ریسپانسیو این سایت بر خلاف سایت های دیگر که فقط بر مبنی عرض صفحات وب انجام می شود ، بر مبنی طول و عرض صفحات وب انجام شده است.

بررسی خطاهای کد نویسی در طراحی سایت

اگر به سایت VALIDATOR مراجعه کنید کنید مشاهده می کنید که این سایت برخلاف بسیاری از سایت های دیگر هیچ خطایی در VALIDATOR ندارد که نشانه طراحی و کد نویسی دقیق و حرفه ای ای سایت می باشد که علاوه بر توجه به ظاهر سایت به مواردی دیگر نیز توجه شده است. تیم فنی وب سیما در تلاش است با توجه به مواردی از UI سایت به UX سایت نیز توجه کند تا طراحی وب سایت خود را با توجه به استاندارد های مختلفی انجام دهد.

سرعت لود فوق العاده مناسب

سرعت لود این سایت فوق العاده مناسب است. اگر به سایت gtmetrix یا سایت های دیگر که در زمینه سرعت سایت اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار می دهند،  مراجعه کنید می توانید اطلاعات سودمنی را در مورد سرعت این سایت کسب کنید به نظر می رسد با وجود بهره وری از تعداد مقالات وتصاویر بالا در این سایت ، سرعت لود این سایت کمتر از ۳ ثانیه می باشد.

تیم فنی وب سیما در تلاش است با پیشرفت و توسعه روز افرون  به جایگاهی فراتر از مرزهای کشور عزیزمان است برسد. وبسیما ارائه دهنده یک بسته کامل از خدمات و سرویس هاست و در خدمت مردم کشور می باشد. نکات ارائه شده نکات اندک در دیزاین جدید سایت وب سیما می باشد که با کمی تامل می توان ویژگی های شگفت انگیزی در این سایت یافت.

نوشته شده در سپتامبر 6, 2016 / 5,457 نمایش / کد مطلب : 15377
برچسب ها :

یک دیدگاه در “طراحی سایت جدید وب سیما”

  1. به نظر من وب سیما در زمینه طراحی سایت فوق العادست.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 5