مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

شخصی سازی قسمت مدیریت وردپرس با افرونه Adminimize

هر بار وردپرس دچار بروزرسانی میشه کلی قسمت جدید به پنل مدیریت وردپرس اضافه می شه این قسمت ها کاربردها و امکانات جدیدی رو به وردپرس اضافه می کنند اما همه ی انها برای ما کاربرد ندارند.به تجربه میتونم بگم که حدود ۲۰ درصد هر نرم افزاری کاربرد نداره و بهتره نسبت به کاربریمون این ۲۰ درصد رو حذف کنیم.

گاهی هم دوست داریم کاربرای سایت ما نسبت به سطح کاربری خودشون به بعضی از قسمت های سایت دسترسی نداشته باشند.افزونه  Adminimize میتونه سطح دسترسی کاربران مختلف رو به پنل مدیریت وردپرس تغییر بده. چیزهایی که می توانید با این افزونه شحصی سازی کنید در یک کلام همه چیزه!

شخصی سازی قسمت مدیریت وردپرس

شخصی سازی قسمت مدیریت وردپرس با افرونه Adminimize

با غیر فعال کردن این افزونه تنظیماتش حذف نمیشه و در ضمن این تنظیمات رو میشه در هر لجظه دوباره تغییر داد.در ضمن اگه سایت های مختلفی دارید و یا دائما سایت های جدیدی ایجاد میکنید این افزونه امکانات محصوص درون ریزی/برونریزی داره که به راحتی میتونید در یکسایت یکبار تنظیمات رو انجام بدید و در سایت های مختلف از این تنظیمات استفاده کنید.

Capture1

نوشته شده در آوریل 17, 2016 / 2,537 نمایش / کد مطلب : 14168

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =