مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

سلامتی این روزهایتان را با خرید کاندوم از بوبوریم تضمین کنید!

اگر بدانید با خرید کاندوم چه لطف بزرگی به خودتان خواهید کرد، هیچ رابطه‌ای را بدون کاندوم برقرار نمی‌کنید! بله… کاندوم به عنوان تنها وسیله‌ی بهداشتی برای مراقبت جنسی شناخته می‌شود که متأسفانه بسیاری از افراد از معجزات استفاده از آن بی خبر هستند. داشتن روابط زناشویی کنترل نشده می‌تواند موجب بروز بیماری‌های پوستی و حساسیت‌های مختلف برای طرفین رابطه شود، در حالی که با خرید کاندوم به راحتی می‌توان مانع انتقال بیماری در حین رابطه شد. قطع به یقین اگر با مزیت‌های استفاده از کاندوم آشنایی کامل داشته باشید، آن را در لیست خرید لوازم بهداشتی خود وارد می‌کنید.

برای خرید کاندوم سهل انگاری نکنید!

بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلفی همچون خجالت از فروشنده یا ترس استفاده از کاندوم، خرید آن را پشت گوش می‌اندازند، در حالی که می‌بایست خرید کاندوم از ضروری‌ترین خریدهای زوج‌ها باشد. اولین و مهم‌ترین کاربرد این وسیله مراقبت از سلامت طرفین و برقراری یک رابطه‌ی جنسی سالم است، اما تنها مزیت آن نیست. افزون بر این که با استفاده از کاندوم سلامتی افراد تأمین می‌شود، استفاده از آن موجب افزایش میل جنسی، تأخیر در زمان ارگاسم طرفین و برقراری یک رابطه جنسی لذت‌بخش نیز می‌شود. بنا به نظر متخصصین و پزشکان استفاده از این وسیله‌ی بهداشتی تا ۸۰ درصد از بروز بیماری‌های جنسی جلوگیری می‌کند، پس برای خرید کاندوم تعلل نکنید.

با خرید کدام مدل کاندوم لذت جنسی بیشتر می‌شود؟

همانطور که گفته شد، انواع کاندوم موجب افزایش میل جسنی و لذت بیشتر در رابطه خواهند شد. بنابراین لازم است برای خرید آن با انواع مختلف کاندوم آشنا شوید، انواع کاندوم عبارت هستند از:

  • خرید کاندوم ساده: این نوع کاندوم تنها مانع از بارداری و انتقال بیماری‌ها خواهد شد، که شکل و ظاهر لاستیکی آن ساده و معمولی است. قیمت این نوع کاندوم از سایر انواع آن ارزان‌تر است و معمولاً بسیار پرفروش محسوب می‌شود.
  • خرید کاندوم تاخیری: برای داشتن یک رابطه‌ی طولانی مدت بهترین انتخاب، خرید کاندوم تاخیری  از بوبوریم است که با داشتن لیدوکائین و بنزوکائین زمان ارگاسم را افزایش می‌دهد. بنابراین خرید کاندوم تاخیری برای افرادی که از زود انزالی رنج می‌برند بسیار مناسب خواهد بود.
  • خرید کاندوم فضایی: کاندوم فضایی نوع دیگر از انواع کاندوم می‌باشد که با داشتن برجستگی‌هایی بر روی بدنه شکلی فضایی به خود گرفته است. خرید کاندوم فضایی درصد لذت بردن خانم‌ها را افزایش می‌دهد، به همین علت از پرطرفدارترین انواع کاندوم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که تمامی انواع کاندوم‌های فوق به صورت پکی با نام کاندوم مسافرتی در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی به فروش می‌رسد که قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. البته به طور کلی قیمت کاندوم‌ها گران نیست و افراد مختلف توان خرید ان را دارند. از طرفی وسیله‌ی بهداشتی که می‌تواند سلامت طرفین را تضمین کند ارزش بالایی دارد.

توجه به این نکات برای خریدن کاندوم الزامی است!

از آنجا که کاندوم به صورت مستقیم با بدن زن و مردن تماس دارد، می‌بایست در هنگام خرید آن به چند نکته‌ی مهم توجه کنید:

  • حتماً از فروشگاه‌های مطمئن و از برندهای معتبر خرید کنید تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید؛ چرا که اگر کاندوم به راحتی در حین رابطه پاره شود هیچ فائده‌ای نخواهد داشت.
  • به تاریخ تولید و تاریخ انقضاء محصول خریداری شده خود توجه کنید و هرگز کاندوم تاریخ گذشته خریداری نکنید.
  • پس از باز شدن بسته بندی هر کاندوم آن را فقط یکبار مورد استفاده قرار دهید.

بنابراین به وضوح روشن است که خرید کاندوم از چندین نظر به نفع افراد خواهد بود، پس برای خرید به دنبال یک فروشگاه مطمئن و معتبر لوازم بهداشتی باشید.

از بوبوریم کاندوم بخرید تا هدیه بگیرید!

یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه فروش لوازم بهداشتی و مراقبت جنسی مثل کاندوم، فروشگاه بوبوریم است. این فروشگاه با ارائه بهترین برندها امکان خرید کاندوم در انواع مختلف را فراهم کرده و همچنین با خرید سه بسته کاندوم یک بسته هدیه خواهد داد. در بوبوریم انواع کاندوم، اسپری تاخیری، کاپ قاعدگی و… ارائه شده است که همه‌ی آقایان و بانوان می‌توانند به صورت غیرحضوری خرید و در بسته بندی کاملاً پوشیده در منزل خود تحویل بگیرید.

بنابراین بهتر است از امروز بدون خجالت و نگرانی با خرید کاندوم فقط و فقط به فکر سلامتی و داشتن یک رابطه‌ زناشویی رضایت‌بخش باشید. تخفیفات باورنکردنی که بوبوریم بر روی محصولات قرار می‌دهد موجب می‌شود تا افراد بتوانند وسایل بیشتری را خریداری کنند، برای آشنایی بیشتر با وبسایت بوبوریم از طریق موتور جستجوگر گوگل خود وارد آن شوید و خرید کنید.

نوشته شده در می 31, 2021 / 1,782 نمایش / کد مطلب : 16839

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

43 − 41 =