مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ساخت فرم ورود و عضویت وردپرس با افزونه Modal Log In

فرم ورود وعضویت سایت را به دلخواه خود بسازید!

اکثر کاربران وردپرس و مدیران سایت ها علاقه دارند سایت را در حد امکان شخصی سازی و سفارشی کنند. یکی از مواردی که می تواند در سفارشی سازی سایت نقش مهمی داشته باشد، فرم ورود و عضویت سایت می باشد. تا به حال به تغییر دادن ظاهر فرم ورود و عضویت سایت خود فکر کرده اید؟ تلاش داشته اید آن را تغییر دهید اما به نتیجه ای نرسیده اید؟ ما امروز افزونه را به شما معرفی میکنیم که به کمک آن می توانید به راحتی و به سلیقه خود، این کار را انجام دهید.

ساخت-فرم-ورود-عضویت-وردپرس-با-افزونه-modal

ساخت فرم ورود و عضویت وردپرس با افزونه Modal Log In

افزونه Modal Log In یکی از افزونه های حرفه ای برای ساخت و ویرایش فرم های ورود و عضویت سایت های وردپرسی می باشد. به دلخواه و سلیقه شخصی خود، یک فرم زیبا با رنگ بندی مورد علاقه خود، امکانات دلخواه، فضای مورد نظر را بسازید.

Modal Log In می تواند فرم ورود و عضویت وبسایت شما را حد خیره کننده ای زیبا سازد و این کار می تواند یک قدم موفق در جهت شخصی سازی مدیریت و سایت وردپرسی شما باشد. پس یک بار هم که شده این افزونه را امتحان کنید!

امکانات امنیتی افزونه Modal Log In

افزونه Modal Log In امنیت سایت شما را نیز در نظر گرفته است!

این افزونه به غیر از هدف اصلی خود، به فکر امنیت سایت وردپرسی شما بوده و در جهت افزایش امنیت سایت شما، امکان مخفی سازی بخش مدیریتی سایت wp-login.php و wp-admin را فراهم ساخته است. پس این افزونه را، افزونه امنیتی ساخت فرم ورود و عضویت سایت نامید!

دیگر ویژگی های افزونه

  • به روز رسانی پلاگین به طور مستقیم از طریق مدیریت وردپرس
  • انواع طرح های آماده برا ساخت فرم
  • سفارشی سازی نا محدود
  • امنیت بسیار بالا
  • تنظیمات فراوان جهت ساخت فرم دلخواه
  • و …
نوشته شده در می 24, 2016 / 3,321 نمایش / کد مطلب : 14714

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

75 + = 83