مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ساخت صفحه ما به زودی می آییم برای سایت وردپرس با افزونه YITH Pre-Launch

راه اندازی یک سایت فرآیندی زمان بر است و شاید این فرایند برای ساخت یک سایت خوب ماه ها طول بکشد. اما خب بهتر است که وقتی به ویرایش های نهایی سایت نزدیک می شویم برای تشنه کردن مخاطبان سایتمان تبلیغات را شروع کنیم.یکی از بهترین شیوه ها ساخت یک صفحه ما به زودی می آییم است که در آن یک شمارنده معکوس تا روز افتتاح سایت داشته باشیم.

این امر در دنیای واقعی هم امری معمول است و بارها در نقاط مختلف شهرمان می بینیم که بر روی یک بنر بزرگ نوشته شده است که به زودی در این مکان مثلا یک فروشگاه زنجیره ای افتتاح می شود. امروز می خواهیم در وردپرس افزونه ای را به شما معرفی کنیم که هم ساده باشد و هم بتواند تمام کارهایی که در بالا گفتم را برای شما انجام دهد. این افزونه بسیار ساده و کامل یک صفحه ما به زودی می آییم را به سایت شما اضافه می کند.

prelaunch-2-_-768x246

افزونه YITH Pre-Launch

این افزونه جزو کامل ترین افزونه های حوضه کاری خودش می باشد. علاوه بر دارا بودن شمارنده معکوس تا روز افتتاح سایت ،این افزونه دارای یک بخش برای گرفتن آدرس ایمیل مخاطبان سایتتان می باشد.

نوشته شده در آوریل 10, 2016 / 3,262 نمایش / کد مطلب : 13900

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =