مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

روش های افزایش بازدید و رتبه وبسایت – ۱

راه های افزایش بازدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در دنیای اینترنت روزانه سایت های زیادی سر کار می آیند , اما بعضی از آنها به دلیل کم بودن بازدیدشان با شکست مواجه میشوند . افایش بازدید و ترافیک وبسایت همیشه دغدغه ی مدیران وبسایت ها بوده است . در این پست میخوام که چند روش آزمایش شده را برای افزایش بازدید وبسایتتان معرفی و بررسی کنم .

 

 

۱ – سئو و بهینه سازی

سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید . وبسایت های بهسنه سازی شده برای گوگل , همیشه زیر نظر گوگل خواهند بود و این باعث افزایش بازدید میشود . یادتان باشد که بساری از وبسایت های روزانه ۵۰% از بازدیدشان توسط گوگل می باشد .     چند نکته مهم در مورد سئو

 

۲ – خودتان برای سایتتان بنویسید !

شاید قبل از آمدن آلگوریتم جدید گوگل , کپس کردن مطالب سایت های دیگر , باعث افزایش بازدید می شد . اما جدیدا کمتر کسی اجاره کپی کردن مطالب سایت ها دیگر را به خود میدهد . شما هم سعی کنید که اینگونه باشید . مطالب جدید و مفید در گوگل بهتر ایندکس میشوند و هر سایتی که ایندکی های بیشتری داشته باشد , بازدیدش بیشتر است .

 

۳ – استفاده از تصاویر کاربرپسند !

در سایت خود از تصاویر استفاده کنید , اما نه هر تصویری . از تصاویری با طراحی زیبا و رنگ های روشن استفاده کنید . در صورت امکان بنر های تبلیغاتی با افکت های بسیار سریع را در وبسایت خود قرار ندهید , زیرا باعث رانده شدن بازدید کننده از وبسایت شما میشود .  تصاویر باعث میشود که سایت از حالت یکنواختی خارج شود و وبسایت برای بازدید کننده جذاب تر شود .

 

۴ – تبلیغات کنید .

فرض کنید که سایت شما کاملا بهینه شده برای موتور های جستجو و دارای سئوی بسیار خوبی نیز میباشد و محتوای بسیار مفیدی را نیز دارد . اما آیا تنها اینا برای افزایش بازدید و موفقیت یک وبسایت کافی است ؟ قطعا نه ! تبلیغات در وبسایت های دیگر چه به صورت رایگان ( تبلیغات در انجمن ها و … ) و چه به صورت هزینه ای , یکی از مهم ترین راه های افزایش بازدید و رتبه ی وبسایت است .

 

۵ – درج مطالب مرتبط !

در کنار مطالب خود در بخش ادامه مطلب , یک کادر ایجاد کنید و مطالب مرتبط با موضوع را در آنجا با یک فونت مشخص و بزگ قرار دهید , این باعث می شود که کاربر این مطالب را ببیند و بر روی آنها نیز کلیک کنید و باعث افزایش بازدید سایت شما شود .

 

۶ – همیشه کاربران سایت خود را در اولویت قرار دهید و نظرات آنها را خوانده و پاسخ دهید .

اگر به نظرات کاربران خود اهمیت دهید و همیشه به آنها پاسخ دهید , به کاربران دائمی وبسایت شما اضافه خواهد شد . ( کاربران دائمی یک وبسایت کاربرانی هستند که همیشه سایت را دنبال می کنند و مطالب جدید را از دست نمیدهند )

 

۷ – سرعت لود وبسایت خود را افزایش دهید .

شاید باور نکنید اما سرعت لود وبسایت بر روی بازدید یک وبسایت ارتباط مستقیم دارد ! سرعت باز کردن سایت خود را افزایش دهید تا با شعار گوگل ( website must be fast ) هم مسیر شوید .

 

۸ – نقشه سایت یا همان site map

نقشه سایت , در واقع مسیر های سایت شما را برای گوگل به صورت یک فایل در آورده و گوگل بهتر میتواند مطالب سایت شما را ایندکس کنید . بعد از سایت سایت مپ حتما آن را به بخش وبمستر گوگل معرفی کنید .

 

۹ – برای سایت خود یک میزبان مناسب پیدا کنید .

برای سایت خود هاست مناسب بگیرید زیرا هاست مناسب تاثیر زیادی در سئو و موفقیت یک وبسایت دارد . اگر بیشتر کاربران سایت شما ایرانی هستند , بهتر است که هاست شما از ایران پشتیبانی شود تا سرعت لود سایت شما بیشتر شود.

 

۱۰ – بروز باشید و بروز بمانید !

اگر شده روزی یک مطلب در سایت خود قرار دهید تا سایت شما همیشه بروز باشد . بروز بودن سایت مساویست با محبوبیت بیشتر نزد گوگل و افزایش بازدید .

 

 

 

 

 به زودی ۱۰ روش دیگر نیز برای افزایش بازدید و رتبه سایت انتشار دادهخواهد شد . جهت اطلاع از مطلب جدید در خبرنامه ما عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود .

موفق باشید

نوشته شده در جولای 3, 2012 / 10,979 نمایش / کد مطلب : 1869

5 دیدگاه در “روش های افزایش بازدید و رتبه وبسایت – ۱”

  1. salam
    matalebe mofidi bod
    spas

  2. salam
    karetoon aalie
    baraye darje matalebe mortabet dar site
    wordpress
    rahe sadeii hast?

  3. ببخشید چطوری نقشه سایت یا همان site map را تهیه نماییم ؟

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

64 + = 65