مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ربات توپی ال جی به همراه جی ۵ معرفی شد

ال جی جی ۵ به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل معرفی شد. احتمال عرضه‌ی لوازم جانبی خاص در کنار ال‌جی جی ۵ بسیار زیاد بود؛ اما وسیله‌ی جانبی که کمتر کسی انتظار آن را داشت، ربات توپی ال‌جی بود که قابلیت کنترل توسط تلفن هوشمند را نیز دارد.

9bib0yzu

کمپانی LG در مراسم معرفی پرچمدار ۲۰۱۶ خود یعنی جی ۵، از تعدادی لوازم جانبی نیز رونمایی کرد. یکی از جالب‌ترین این لوازم، یک ربات توپی است که قابلیت کنترل شدن توسط تلفن همراه را دارد. البته کارشناس ال‌جی بر این نکته تاکید دارد که این وسیله تنها یک توپ نیست، بلکه یک ربات هوشمند است. این روبات هوشمند به شبکه WiFi خانگی شما متصل می‌شود و یک میکروفون به همراه بلندگو، دوربین و یک درگاه لیزر نیز دارد.

طبق گفته‌ی کارشناسان این شرکت، با استفاده از این ربات و لیزری که در آن تعبیه شده می‌توان با حیوانات خانگی بازی کرد و آنها را سرگرم ساخت. هرچند خود این ربات با قابلیت‌های جالبش می‌تواند برای هر کاربر بالغی نیز سرگرم‌کننده باشد. دوربین جالب این ربات توپی، به تلفن همراه شما متصل می‌شود و شما می‌توانید تصاویری که توسط آن دیده می‌شود را به صورت زنده مشاهده کنید.

اطلاعی از زمان عرضه و قیمت این ربات در دسترس نیست، اما مدیران ال‌جی به این نکته اشاره دارند که قیمت تمامی لوازم جانبی معرفی شده در MWC ۲۰۱۶ معقول خواهد بود.

نوشته شده در مارس 11, 2016 / 2,605 نمایش / کد مطلب : 13534

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53 + = 60