مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود قالب فروشگاهی راست چین XStore برای وردپرس

راه اندازی فروشگاه وردپرس توسط پوسته XStore نسخه ۲٫۳

XStore نام یک پوسته جرفه ای، خلاق و شیک از دسته قالب های فروشگاهی سیستم وردپرس می باشد که در این ساعت از سایت وان اسکریپت با نسخه جدید این قالب یعنی نسخه ۲٫۳ XStore در خدمت شما عزیزان هستیم. پوسته XStore را می توان جهت راه اندازی فروشگاه های اینترنتی در زمینه و دسته های مختلفی استفاده کرد.

این پوسته دارای بیش از ۳۰ حالت مختلف در زمینه ها و شغل های متفاوت می باشد که شما می توانید با توجه به شغل و سلیقه خود، قالب سایت وردپرس خودتان را پیدا و انتخاب سپس نصب نمایید. در پیش نمایشی که آماده کرده ایم می توانید تمام حالت های مختلف را مشاهده کنید.

download-xstore-v2-3-themeforest-responsive-woocommerce-wordpress-theme

قالب فروشگاهی XStore برای وردپرس

پوسته XStore از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند که زبان های راست چین نیز در بین آن ها موجود می باشد. شما به راحتی می توانید با هرنوع زبانی این قالب فروشگاهی حرفه ای را برپا کنید. همچنین می توانید به ترجمه آن مشغول شوید و نسخه ای جدید ارائه دهید.

قالب فروشگاهی XStore در دوره اول شروع و در کمترین زمان پس از انتشار توانست بیش از ۳۰ هزار کاربر و طرفدار پیدا کند. چنین باز خوردی اتفاقی نیست و طراحان و توسعه دهندگان آن می توانند با خیالی آسوده به فکر آینده و گسترش آن باشند زیرا پوسته XStore طرفدارن خود را پیدا کرده است!

نوشته شده در اکتبر 13, 2016 / 4,476 نمایش / کد مطلب : 15652

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

55 + = 56