مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود افزونه ثبت کپی رایت Copyright Office برای وردپرس

امروزه یکی از دغدغه های مدیران و نویسندگان سایت ها بحث کپی رایت مطالب و سایت می باشد که برخی سایت های نامعتبر و گاها سایت های حرفه ای به کپی کردن مطالب روی می آورند و کپی رایت منبع را حفظ نمی کنند. این مورد باعث ناراحتی ناشر،طراح و از دست رفتن ارزش های کاری سایت منبع می شود.

افزونه ثبت کپی رایت Copyright Office برای وردپرس

امروز در وان اسکریپت افزونه ای را آماده دانلود کرده ایم که توسط آن می توانید یک دفتر اسناد ایجاد کنید. دیگر نگران سختی اثبات حقوق خود در بخش های نویسندگی، طراحی و… نباشید. افزونه Copyright Office یک مدرک معتبر از سوی تیم وردپرس می باشد که از حقوق شما دفاع می کند. افزونه Copyright Office برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وان اسکریپت منتشر می شود. امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%da%a9%d9%be%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%aa-copyright-office-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be

دیگر نگران اثبات مالکیت مطالب سایت خود نباشید!

با انتشار افزونه Copyright Office نگرانی اکثر مدیران و نویسندگان فعال در حوزه اینترنت برطرف شد. اگر تا کنون از کپی شدن مطالبتان آزرده خاطر شده اید و نگران ارزش های سایتتان بوده اید، دیگر نگران نباشد. با مدارکی که افزونه Copyright Office برای شما آماده می کند شما ره راحتی می توانید مالکیت مطالب اختصاصی سایتتان را اثبات کنید!

ارائه گواهی معتبر برای کپی رایت

با نصب افزونه Copyright Office و ثبت سایت در این سیستم، برای تمام مطالب شما یک مدرک به همراه مهر و کدهای اختصاصی ثبت می شود و اینگونه سیستم گواهی مالکیت شما را برای تمام مطالب اختصاصی تان نمایش می دهد. اگر شما هم مطالب و مقالب های اخصاصی را آماده می کنید و در اینترنت منتشر می کنید، پیشنهاد وان اسکریپت به شما عزیزان استفاده از افزونه Copyright Office می باشد.

نوشته شده در سپتامبر 29, 2016 / 2,906 نمایش / کد مطلب : 15466

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40 + = 49