مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود اسکریپت مدیریت سهام Simple Stock Manager نسخه ۲٫۰٫۴

مدیریت سهام حرفه ای!

در خرید و فروش سهام و بطور کلی تجارت، انجام محاسبه دقیق یکی از ملزومات بوده و همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که در بازار بورس اقدام به خرید و فروش سهام می کنید قطعأ لازم است تا میزان سود و زیان خود را محاسبه کنید، چرا که این امر موجب عمل کرد مناسب تر شما در ادامه مسیر تجارت خواهد شد.

اسکریپت مدیریت سهام Simple Stock Manager جذاب یکی از نرم افزارهایی است که قادر است اطلاعات مربوط به سهام شما را نگه داری کند و سود و زیان آن را محاسبه نماید و امکانات کاربردی دیگری را در اختیار شما قرار دهد. بدین ترتیب می توانید از چگونگی سرمایه گذاری خود مطلع شوید. آخرین ورژن این اسکریپت را هم اکنون می توانید از سایت وان اسکریپت دریافت نمایید.

دانلود-اسکریپت-مدیریت-سهام-simple-stock-manager

اسکریپت مدیریت سهام Simple Stock Manager

Simple Stock Manager نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP می باشد که داری پنل های متعدد و حرفه ای می باشد که به شما امکان مدیریت حساب های خود را امکان پذیر می کند و همچنین این اسکریپت به صورتی طراحی شده است که تمامی اطلاعات های حساب های شما و سود سهام و ارزش سهام شما را در لحظه بروز رسانی می کند و به صورت کامل و دقیق به شما گزارشی ارائه داده می شود. از امکانات برجسته این سیستم تجاری می توان به کنترل پنل بسیار حرفه ای , قابلیت مشاهده آخرین رویداد ها و گزارشات و همچنین مدیریت و کنترل سهام ها نیز اشاره کرد.

برخی ویژگی های اسکریپت مدیریت سهام

  • محاسبه سود و زیان بصورت دقیق
  • امکان تهیه لیست کامل از خرید و فروش های انجام شده
  • سازگار با تمام هاست ها (همچنین هاست های رایگان)
  • امکان نمایش و انجام مدیریت بدون اتصال به اینترنت!

اطلاعات ورود به دموی اسکریپت

نام کاربری: admin@tecdiary.com

رمز: ۱۲۳۴۵۶۷۸

نوشته شده در می 25, 2016 / 3,937 نمایش / کد مطلب : 14735

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

44 − 38 =