مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود اسکریپت مدیریت بیمارستان و مطب Book My Doctor نسخه ۲٫۰

بیمارستان و مطب را از طریق سایت و اپلیکیشن مدیریت کنید!

Book My Doctor یک اسکریپت تجاری رایگان PHP می باشد که توسط آن می توانید یک سیستم مدیریت بیمارستان و مطب پزشکی راه اندازی کنید. اگر قصد راه اندازی یک سایت (سیستم) در چنین زمینه ای را دارید، پیشنهاد وان اسکریپت به شما عزیزان، اسکریپت Book My Doctor نسخه ۲٫۰ می باشد.

توسط این اسکریپت مسیری نوین را در عرصه پزشکی پیش می روید. مراجعه کنندگان مطب شما و یا بیمارستان می توانند وارد این سایت شده، درخواست قرار ملاقات کنند و شما توسط سیستم مدیریتی که تهیه شده است، درخواست ها را مدیریت و تایید می کنید.

دانلود-اسکریپت-مدیریت-بیمارستان-مطب-bo

اسکریپت مدیریت بیمارستان و مطب Book My Doctor

قرار ها را تنظیم کنید و برای مراجعه کنندگان خود زمان معینی تعیین کنید. با استفاده از این سیستم به بیماران و مراجعه کنندگان کمک بزرگی می شود و وقت آن ها صرف منتظر ماندن در بیمارستان و مطب نخواهد شد بلکه در زمان معینی مراجعه خواهند کرد. همچنین استفاده از این سیستم حرفه بیشتری را به شغل شما می بخشد. برای اولین بار این اسکریپت را از وان اسکریپت دریافت کنید.

اپلیکیشن موبایل

سیستم Book My Doctor در کنار تمام امکاناتی که در اختیار شما می گذارد، یک امکان مورد نیاز و فوق العاده دیگری را نیز در نظر گرفته است! امروزه اپلیکیشن های موبایل جایگزین بسیاری از وبسایت ها و صفحات اینترنت شده اند به همین دلیل این سیستم امکان ساخت اپلیکشین مدیریتی را به صورت مستفیم و متصل به سایت به شما ارائه می دهد.

دانلود-اسکریپت-مدیریت-بیمارستان-مطب-bo1

کاربران می توانند هرجا که هستند از طریق این اپلیکیشن به صورت آنلاین با شما در تماس باشند. طراحی و امکانات این اپلیکشین نیز مانند اسکریپت اصلی آن بسیار زیبا و حرفه ای بوده و به جرات می توان گفت یکی از بهترین سیستم های مدیریتی در از زمینه می باشد!

برخی از امکانات اسکریپت مدیریتی Book My Doctor

  • نصب سریع و آسان
  • مدیریت حرفه ای و کامل
  • اپلیکیشن موبایل
  • ایجاد حساب برای کاربران (پروفایل)
  • ارسال درخواست
  • رزرو ملاقات
  • و …
نوشته شده در آگوست 6, 2016 / 5,103 نمایش / کد مطلب : 15222

یک دیدگاه در “دانلود اسکریپت مدیریت بیمارستان و مطب Book My Doctor نسخه ۲٫۰”

  1. می بخشید ، چطور میشه این رو در وردپرس استفاده کرد…

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =