مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتریان Perfex نسخه ۱٫۲٫۲

Perfex یک اسکریپت حرفه ای در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که بر پایه زبان PHP نوشته شده است. طراحی فوق العاده زیبای اسکریپت Perfex به شما کمک می کند تا مشتریان شما نگاهی حرفه ای تر نسبت به شما داشته باشند و همچنین امکانات آن باعث بهبود عملکرد کسب و کار خواهد شد. نصب و راه اندازی اسکریپت Perfex تنها در چند ثانیه انجام می گیرد. در ادامه برخی از ویژگی های این اسکریپت را نام خواهیم برد. همراه ما باشید.

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%be%d8%aa-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-pe

اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتریان Perfex

اسکریپت Perfex مناسب برای شرکت های طراحی سایت، فروشگاه ها، سایت های خدماتی و دیگر موارد مشابه می باشد. اگر رضایت مشتری برای شما در اولوبت قرار دارد، پس حتما چنین اسکریپتی را برای بخش ارتباط با کاربران و مشتریان خود راه اندازی کنید.

۹۰% اسکریپت های مشابه اسکریپت Perfex مورد استفاده شرکت های خدمات هاستینگ قرار می گیرد. اگر شما نیز در زمینه خدمات هاستینگ فعالیت می کنید، نیازمند به فعال سازی بخش ارتباط با مشتریان هستید. حتما این اسکریپت را امتحان کنید!

شرکت های طراحی سایت نیز برای ارائه خدماتی مدرن به کاربران/مشتریان خود می بایست یک راه ارتباطی حرفه ای را فعال کنند. حتما بار ها در برخی سایت ها مشاهده کرده اید که مثلا پروژه طراحی نسخه جدید قالب وان اسکریپت – ۲۵% انجام شده است! بله منظور من همان نمودار پیشرف پروژه می باشد که این اسکریپت دارای چنین امکانی می باشد!

در رابطه با طراحی و ظاهر این اسکریپت، کافیست یک جمله بگویم: همه پسند است!

برخی از امکانات اسکریپت

  • کاملا واکنش گرا (ریسپانسیو)
  • قابلیت ارسال فاکتور
  • Open Source (متن باز)
  • نمایش نمودار پیشرفت پروژه ها
  • قابلیت ارسال تیکت
نوشته شده در سپتامبر 15, 2016 / 5,455 نمایش / کد مطلب : 14635

یک دیدگاه در “دانلود اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتریان Perfex نسخه ۱٫۲٫۲”

  1. درود، این اسکریپت که اپن سورس نیست، پولیه. آیا نال شده؟

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 36 = 45