مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود اسکریپت سرویس ایمیل دهی Gmail جیمیل

سایتی مانند Gmail راه اندازی کنید!

Gmail از قدیمی ترین و اولین سرویس دهنده ی ایمیل در سراسر جهان می باشد که به دلیل امکانات بی نظیر خود به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین سرویس های ایمیل در جهان شناخته می شود و کاربران زیادی را به سمت خود کشانده است.

جیمیل از یک رابط کاربری فوق‌العاده سبک و کاربرپسند بهره می‌برد که به سبک موتور جستجوگر Google، کاملا مبتنی بر متن طراحی شده است، و شما در این سایت هیچ گونه بنر یا تصویر اضافی و سنگین نمی‌بینید و هر چه هست متن و اسکریپت‌های بسیار سبک است. این سرویس امکان استفاده از ۴۰ زبان مختلف، گفتگوی آنلاین، دسته بندی پیام ها، دانلود پیام ها روی کامپیوتر به منظور دسترسی به پیام ها در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید را مهیا کرده است.

امروز ما اسکریپت قدرتمند سایت Gmail را برای اولین بار جهت استفاده شما وان اسکریپتی های عزیز، آماده دانلود کرده ایم. اگر قصد راه اندازی یک سایت سرویس ایمیل دهی قدرتمند را دارید، همراه ما باشید.

دانلود-اسکریپت-سرویس-ایمیل-دهی-gmail-جیمیل

دانلود اسکریپت سرویس ایمیل دهی جیمیل

اسکریپت Gmail را می توان یک اسکریپت قدرتمند در زمینه سایت های سرویس ایمیل دهی معرفی کرد. با استفاده از این اسکریپت می توانید یک سرویس ایمیل دهی بسیار قدرتمند را در اختیار کاربران بگذارید. این سرویس پیشرفته تمام امکاناتی را که از یک سرویس ایمیل دهی انتظار دارید را در اختیار کاربران قرار می دهد. اسکریپت جیمیل از سئوی بسیار مناسب و حجم سبکی برخوردار می باشد.

اسکریپت-سرویس-ایمیل-دهی-gmail-جیمیل

برخی از امکانات سرویس برای کاربران

  • ارسال و دریافت پیام
  • مدیریت پیام ها
  • ضمیمه کردن فایل برای پیام ها
  • اجتناب از پذیرش هرزنامه ها (Spam)
  • استفاده از سرویس پیام کوتاه
  • برچسب گذاری پیام ها (Label)
  • دریافت ایمیل با استفاده از Atom RSS
  • و هزاران ویژگی …
نوشته شده در می 31, 2016 / 5,846 نمایش / کد مطلب : 14828

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 5 = 5