مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

تشخیص خرید مشکوک در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید و سفارش های متعددی می گیرید باید مدیریت قوی داشته باشید و سفارشات خود را به طور کامل زیر نظر بگیرید. اما این امکان وجود ندارد که تمامی سفارش ها را بررسی کنید که مشکلی در آن ها وجود نداشته باشد و ممکن است تقلبی پیش آید. اما باید کاری کنیم که سفارشات خود را به طور کامل تحت نظر و کنترل بگیریم و در زمانی که به کاربران مشکوکی برخورد کردیم جلوی آن ها را بگیریم تا مشکلی برای فرآیند خرید و فروش پیش نیاید و همچنین فروشگاهی ایمن و مطمئن بنا گذاریم. اما به نظر شما باید چه کنیم؟

تشخیص خرید مشکوک در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud

تشخیص خرید مشکوک در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud

تا به امروز افزونه هایی را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم که بر امکانات فروشگاه اینترنتی هر کدام به نوعی اضافه می کردند، حال فرض کنید فروشگاهی با این همه امکانات و این همه رحمتی که برای ساخت آن کشیده ایم بر اثر تقلب و خرید مشکوک مدام ضرر کند! پس کمی فراتر رفتیم و به افزونه ای رسیدیم که امنیت فروشگاه ما را با تحت نظارت قرار دادن فرآیند خرید تامین می کند و به اطلاع ما نیز می رساند.

افزونه YITH WooCommerce Anti-Fraud

این افزونه از پارامترهای ساده ای تشکیل شده که به ما در تشخیص اتفاقات و در واقع خرید های مشکوک کمک می کند و این کار را در صفحه سفارشات انجام می دهد. به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی افزونه در منوی yith plugin گزینه ی Anti-fraud مشاهده می شود. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات منتقل خواهید شد. همانند همیشه تنظیمات دارای دو بخش اصلی و پرمیوم است که ما به بررسی بخش اصلی که رایگان می باشد می پردازیم.

General settings

general-setting-4-768x584

  • Enable YITH WooCommerce Anti-Fraud: با علامت زدن این گزینه، افزونه را فعال می کنید تا فعالیت خود را آغاز کند.
  • Enable first order check: فعال سازی بررسی برای اولین سفارش
  • Enable international order check: بررسی سفارشات بین المللی
  • Enable IP geolocation check: بررسی آی پی منطقه ی جغرافیایی
  • Enable Billing and Shipping address check: بررسی آدرس جهت صدور صورت حساب و حمل و نقل

تمامی این تنظیمات به صورت پیش فرض علامت خورده است. در صورتی که تمایل دارید هر یک را غیر فعال کنید، تیک را بردارید و سپس تنظیمات خود را ذخیره کنید. حال به صفحه ی سفارشات رفته و نتیجه را ملاحظه می کنیم…

risk

در تصویر بالا مشکلی وجود ندارد ولی اگر سفارشی مشکوک باشد به صورت قرمز در می آید و به شما اخطار می دهد و همچنین آی پی و تمامی مشخصاتی را که در تنظیمات تعیین کردید به شما نمایش می دهد.

جمع بندی! 

پس از مدت ها تلاش برای رسیدن به یک فروشگاه اینترنتی مطلوب و جذب مشتری باید به فکر امنیت و انجام عملیات درست باشیم و از خرید مشکوک در سایت جلوگیری کنیم. با افزونه ای که امروز خدمت شما آموزش دادیم می توانید امنیت فروشگاه ووکامرسی را از بابت خرید و سفارش تامین کنید.

نوشته شده در آوریل 17, 2016 / 4,170 نمایش / کد مطلب : 14175

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 6 = 12