مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

تبدیل عناصر فتوشاپ به CSS

حتما شده که بخواهید یک سری عناصر را پس از طراحی در فتوشاپ به html و css تبدیل کنید و سپس مشغول کدنویسی از روی عناصر از پیش طراحی شده می شوید که تازه ممکن است خیلی از کدها با تصاویر و عناصر همخوانی نداشته باشد و وقت زیادی را هم بگیرد. لذا ما تصمیم گرفتیم تا با معرفی این پلاگین حرفه ای برای فتوشاپ از این به بعد امکان تبدیل سریع و راحت ویژگی های عناصر به CSS را برای شما فراهم کنید.

شما فقط باید نرم افزار را دانلود کنید (در پایان همین مطلب) و بعد از حالت فشرده خارج و نصب کنید.(فقط توجه داشته باشید در طول مدت نصب فتوشاپ بسته باشد.)بعد فتوشاپ را باز کنید. حالا طبق مسیر زیر عمل کنید :

windows >>  extension >> css hat

rpq4qe6f

و گزینه ی CSS hat رو تیک دار کنید. حالا کافیه که عنصر خود را طراحی کنید و بعد لایه ی مدنظر را انتخاب کرده تا کد CSS آن را داشته باشید. کد CSS را باید از پنجره ی باز شده به حافظه ی ویندوز کپی کنید:

pvyon0rw

یادآوری :

  • علی رغم این که این پلاگین از موارد متعدد CSS پشتیبانی می کند اما جالب است بدانید در صورتی از فونت ها پشتیبانی می کند که @font-face فونت و source آن در فایل CSS قرار گرفته باشد.

اهداف و مزایای استفاده از این ابزار :

  • سریع تر شدن تبدیل psd به html
  • راحتی کار برای کدنویسی
  • طراحی دلنشین و دست باز
  • عدم نیاز به کدنویسی طولانی برای مرورگرهای مختلف

در نهایت امیدواریم از این افزونه استفاده ی زیادی ببرید !

نوشته شده در مارس 1, 2016 / 4,325 نمایش / کد مطلب : 13351

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84 + = 87