مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

تازه ترین راه کارهای سئو

از آنجائیکه سئو یا seo  برگرفته از واژه Search Engine Optimization است که در حقیقت به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است .سئو به منطور بالارفتن میزان بازدید سایت شما در موتورهای جستجوگر صورت می‌گیرد. دلیل اینکه افراد تمایل به انجام سئو سایت دارند، بالا رفتن و افزایش بازدید سایت است. در حقیقت سئو اعمال تغییراتی در سایت برای افزایش بازدید و رتبه سایت در موتورهای جستجوگر است. در ذیل برخی از راه کارها را برای بهبود سایت نام می بریم.

⦁ سرعت سایت یکی از موارد مهم سئو سایت است.
طراحی سایت ریسپانسیو
⦁ استفاده از کلمات کلیدی مهم
⦁ محتوای مفید و غیر تکراری
⦁ انتخاب url مناسب
⦁ استفاده از تگ های مناسب

 

طراحی سایت
با توجه به گسترش اینترنت در دنیای امروزی هر فردی برای کسب و کار خود نیازمند طراحی سایت است. با توجه به استفاده روزافزون مردم از اینترنت طراحی سایت حرفه ای و سئو جایگاه ویژه ای پیدا کرده و تجارت الکترونیک در این حوزه روزبه روز در حال افزایش و رقابت است.

مثلا طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی امروزه سبب برقراری ارتباط بین مشتریان و شرکت شده است با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی می توان تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین مانند یک فروشگاه ۲۴ ساعنه به فروش رساند.

طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل در حقیقت فرآیند تولید و طراحی برنامه های موبایل بر روی سینم عامل های مختلف می باشد. راه وب با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اپلیکیشن موبایل بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد.

نوشته شده در آگوست 10, 2019 / 3,504 نمایش / کد مطلب : 16663

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

42 − = 33