مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

هفت افزونه جهت بهبود ویرایشگر وردپرسی

قبلا در رابطه با بهبود وبرایشگر وردپرسی مطالب کوتاهی ارائه داده بودیم، امروز مطلبی را مختص به همین موضوع آماده کرده ایم. ما افزونه هایی در همین جهت جمع آوری کرده ایم که به برای بهبود ویرایشگر وردپرس شما، کمک بسیاری می کنند. مواردی که در دوره ی قبل گفته شد هیچ احتیاجی به افزونه نداشت و هر فردی میتونه در پنل وردپرسی این تنظیمات رو به راحتی انجام بده که البته تا حد زیادی انجام اونها ضروریه. اما در این راستا افزونه هایی هم روی کار اومدن که خیلی امکانات خوبی رو به ویرایشگر میدن. بعضی از این امکانات واقعا ضروری و مورد نیاز هستند.

بهبود ویرایشگر وردپرسی به کمک افزونه

بهبود ویرایشگر وردپرسی به کمک افزونه

ما ۷ افزونه را در همین جهت برای شما آماده کرده ایم و در یک فایل قابل دانلود می باشند.

این مجموعه شامل افزونه های زیر می باشد :

  • Tiny MCE Advanced

این افزونه جدولی از امکانات خودش رو در اختیار شما قرار میده که میتونید با درگ و دراپ کردن اونها رو به بخش ویرایشگر اضافه کنید.

  • WP Edit

این افزونه یه جورایی قفل ویرایشگر رو میشکنه و بدون اینکه شما از اچ تی ام ال و سی اس اس چیزی بدونید، میتونید هر خصوصیتی رو ایجاد کنید.یعنی به راحتی کدهای کوتاه شده رو میشه باهاهش ایجاد کرد.

  • WP Super Edit

این افزونه یه جورایی باعث گسترش افزونه ی Tiny MCE میشه یا به عبارتی دیگه گسترش یافته ی افزونه است.

  • CK Editor

آخرین افزونه ایست که در گروه افزونه های جایگزین قرار داره. اما این افزونه اصلا قصد توسعه ی افزونه های قبلی رو نداره و یک متد تازه ای رو ایجاد میکنه! که با عنوان WYSIWYG یاد میشه. در واقع بهتره بگم ویرایشگری از گیت هاب هستش.

  • Visual Editor font size

خیلی وقتا کاربران وردپرس به ریز بودن نوشته ها در سایت شکایت دارند و خیلی وقتا هم شنیدم که میگن اونقدر توی سایت نوشته ها ریز به نظر میرسه که به درد نمیخوره! این افزونه میتونه این مشکل رو تا حد زیادی برطرف کنه.

  • HTML Editor syntax Highlighter

این افزونه برای علاقه مندان به ویرایشگر متنی تعبیه شده. ویرایشگر متنی وردپرس رو به ویرایشگرهای نرم افزاری تبدیل میکنه و با توجه به رنگ بندی کدها به شما تحویل میده.

  • Visual Editor Custom Buttons

تمامی مواردی که تا اینجا اضافه کردیم، کاربردی و عملکردی خاص رو به صورت شخصی سازی شده برای شما در بر نداشت! حالا میخوایم عملکردهایی که طبق سلیقه شخصی هست رو اضافه کنیم. چه طوری؟ این افزونه به ما کمک میکنه تا اینکار رو انجام بدیم!

  • Client-proof visual Editor

این افزونه بیشتر به حالت تصویری آیکون ها رو نمایش میده و زیاد میز کار رو شلوغ نمیکنه.یعنی میتونم بگم افزونه ی سبک و در عین حال کاربردی است.

 

امیدواریم این مطلب وان اسکریپت هم مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد.

نوشته شده در آوریل 16, 2016 / 2,561 نمایش / کد مطلب : 14132

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =