مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ایجاد امکان چت در سایت با افزونه Chat

تنوع شیوه ها برای ایجاد رابطه دو طرفه در دنیای مجازی بسیار زیاد شده است.این تنوع شیوه ها این نکته را به ما گوشزد می کند که تعامل و ایجاد رابطه دو طرفه با مخاطبین در دنیای مجازی به اندازه سایر خدمات فنی سایت اهمیت دارد.

8

این امر می تواند به دلیل این باشد که ما انسان ها موجوداتی اجتماعی هستیم و اکثرا از تنهایی متنفریم. چت یا گفتگو می تواند یکی از بهترین راه حل ها برای ایجاد تعامل بین مخاطبین سایت ما باشد. امروز می خواهیم در وردپرس افزونه ای را به شما معرفی کنیم که شما بتوانید به وسیله آن در سایتتان چت(گفتگو )میان مخاطبین را ایجاد کنید.

افزونه Chat

Chat-—-WordPress-Plugins-768x250

این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پولی است که ما در این مقاله نسخه رایگان این افزونه را به شما آموزش می دهیم.شما پس از پس از نصب و تنظیم این افزونه می توانید امکان گفتگو را در گوشه سمت راست پایین سایتتان و یا در هر صفحه و پست دلخواهتان امکان چت (گفتگو) را ایجاد کنید.

نصب و فعال سازی

افزونه را در پنل وردپرس نصب و فعال کنید. پس از نصب و فعال سازی این افزونه یک گزینه جدید با نام گفتگو در زیر مجموعه گزینه تنظیمات در منوی پیشخوان وردپرستان اضافه می شود.برای تنظیم افزونه بر روی گفتگو کلیک کنید.

chat_1-300x195

تنظیم افزونه

قسمت تنظیمات این افزونه دارای بخش های مختلفی است که در نسخه رایگان قسمت های گزینه های گفتگو در پست و گفتگو گوشه پایین فعال هستند.در ادامه این مقاله گزینه های مختلف موجود این دو بخش را بررسی می کنیم.

گزینه های گفتگو در پست

این قسمت شامل قسمت های زیر است

chat_4_

  • صدا : در این قسمت تنظیم می کنید که در هنگام ارسال چت (گفتگو)صدا پخش شود یا نه.
  • شکلک ها : در این قسمت می توانید انتخاب کنید که شکلک ها فعال باشند یا نه.
  • نمایش تاریخ : در این قسمت می توانید فعال بودن یا فعال نبودن نمایش تاریخ را انتخاب کنید.
  • ابعاد : در این قسمت ابعاد جعبه گفتگو را تنظیم می کنید.

chat_3_

 

  • فونت ها :در این قسمت می توانید فونت دلخواه برای این افزونه انتخاب کنید .البته یادتان باشد که این قسمت می تواند تحت تاثیر فونت قالب ساییتان تحت تاثیر قرار بگیرد و عمل نکند.
  • تایید هویت : در این قسمت می توانید تعیین کنید که چه کسانی باید تعیین اعتبار شوند.

گفتگو گوشه پایین:

تمام گزینه های این قسمت شبیه گزینه های قسمت قبل می باشد.

گفتگو در صفحه و یا پست دلخواه

برای ایجاد امکان چت (گفتگو) در صفحه و یا پست دلخواهتان در صفحه ویرایش صفحه و یا نوشته بر روی دکمه Insert Chat کلیک کنید و پس از تنظیم ،کد کوتاه در نوشته و یا صفحه قرار می گیرد.

chat_7_-768x252

پس از انجام تنظیمات مختلف، خروجی را در زیر می بینید :

chat_6_

 

 

نوشته شده در مارس 16, 2016 / 2,774 نمایش / کد مطلب : 13744

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

23 − = 19