مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ایجاد آژانس املاک با اسکریپت Real Estate Agency Portal

real-estate-script

Real Estate Agency Portal نام یک اسکریپت تجاری می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک سیستم آژانس املاک اینترنتی راه اندازی کنید. این اسکریپت دارای امکاناتی نظیر قابلیت عضویت کاربران ، قابلیت ثبت ملک توسط کاربران ، قابلیت جستجو در بین املاک ، قابلیت چند زبانه کردن سیستم ، قابلیت نمایش جزئیات املاک ، سئوی قوی سیستم ، قابلیت ارسال جزئیات دقیق از آگهی فروش ملک ، قابلیت فروش یا اجاره ملک ، قابلیت مشخص نمودن قیمت ملک ، قابلیت دسته بندی کاربران (مدیر کل ، آژانس املاک و یا کاربر عادی) ، قابلیت افزودن تصاویر برای املاک می باشد., و همچنین دارای سه طرح رنگی بسیار زیبا و قالب هم دارای ریسپانسیو کامل می باشد .

مشخصات ورد به پنل مدیریت

user : admin

pass : admin

 

اسکرین شات کامل این اسکریپت

backend-estate backend-estates backend-options backend-page backend-pages backend-slideshow contact front-end-add-property front-end-list-property front-end-registration green proeprty-viewpng red slideshow-homepage backend-dashboard

نوشته شده در جولای 16, 2014 / 5,312 نمایش / کد مطلب : 10331

یک دیدگاه در “ایجاد آژانس املاک با اسکریپت Real Estate Agency Portal”

  1. سلام
    ممنون این اسکریپت و نصب کردم و یه آگهی هم در اون ثبت کردم ولی توی مدیریت گزینه ای برای تائید و اکتیو شدن آگهی کاربرا وجود نداره .

    چکار باید کرد ؟ از کجا باید آگهی های کاربران رو تائید کرد؟ شایدم هم این نسخه محدود ه و بعد از خرید لایسنس این امکانات براش فعال میشه ؟
    لطفا به ایمیلم جواب بدید ممنونم

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 30 = 32