مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

انتقال مطالب وردپرس با افزونه Blogger Importer

احتمالا برای شما نیز پیش اومده که بخواهید به دلایل مختلفی مطالب یک سایت را به سایت دیگری منتقل کنید. این کار میتونه از راه های گوناگونی انجام بشه که همیشه ما نیز به دنبال یک راه آسون در عین حال بدون مشکل هستیم. برای همین منظور یکی از روش های مهم و کاربردی برای انجام این کار استفاده از افزونه های وردپرسی هست که میتونه در این امر کمک زیادی بهمون کنه. ما نیز برای رفع مشکل شما یک افزونه کاربردی می خواهیم معرفی کنیم که نحوه کارکردش اسون اما در عین حال بدون مشکل هست. پس با وان اسکریپت تا اخر همین پست همراه باشید.

انتقال مطالب وردپرس با افزونه Blogger Importer

نحوه استفاده از افزونه وردپرس Blogger Importer

Blogger Importer نام افزونه کاربردی وردپرس می باشد که این امکان را به ما می دهد تا بتونیم همه مطالب سایت یا بخشی از مطالب یک سایت را به سایت یا وبلاگی دیگر انتقال دهیم. یکی از ویژگی های بارز استفاده از این افزونه وردپرس انتقال خیلی سریع و بدون مشکل مطالب سایت می باشد.

برخی از ویژگی های استفاده از افزونه وردپرس Blogger Importer :

  • قابلیت انتخاب قسمتی از محتویات یک سایت برای انتقال
  • انتقال سریع
  • انتقال بدون خطای مطالب سایت
  • و…
نوشته شده در آوریل 14, 2016 / 2,909 نمایش / کد مطلب : 14031

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89 − 81 =