مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

امکان چت نویسندگان در داشبورد وردپرس با افزونه Author Chat

زمانی که سایت شما توسط چندین نوسنده بروز می شود ایجاد روش ارتباطی بین نویسندگان مهم می شود ، اگر این ارتباط زنده باشد خیلی حرفه ای تر خواهد بود. در این مطلب قصد داریم افزونه ای رو معرفی کنیم که امکان چت آنلاین بین نویسندگان را در داشبورد وردپرس ایجاد میکند. این پلاگین به تازگی با نام Author Chat منتشر شده است و چنین ویژگی مهمی رو در اختیار شما قرار می دهد.

امکان چت نویسندگان در داشبورد وردپرس با افزونه Author Chat

دقت داشته باشید که این افزونه تنها امکان چت در داشبور وردپرس را می دهد و برای بازدیدکنندگان سایت نیست ، اگر نیاز شما همین هست این پلاگین را نصب و فعال کنید تا در داشبورد خود صفحه چت را ببینید. این پلاگین اطلاعات را در داخل یک جدول جدا در دیتابیس ذخیره میکند ، شما از تنظیمات افزونه میتوانید تعیین کنید که چت ها تا چه زمانی به صورت لاگ باقی بماند ، پیش فرض افزونه ۳۰ روز می باشد.

نوشته شده در مارس 7, 2016 / 2,589 نمایش / کد مطلب : 13477

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =