مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه User Role Editor مدیریت کامل کاربران سایت

این بار با افزونه User Role Editor خدمت شما عزیزان هستیم که مورد استفاده بیشتر مدیران سایت هایی است که امکان عضو گیری و کاربران متعددی در سایت خود دارد و همچنین برای افرادی که در سایت خود نویسنده دارند بسیار کاربردی و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا سایت های بزرگ برای بروز بودن سایت خود از کارمندان زیادی استفاده می کنند که نیاز هست هر کدام یک این این افراد دسترسی های لازم برای مدیریت سایت داشته باشند که مدیران سایت می توانند برای هر یک از کارمندان خود دسترسی های لازم را مجاز کنند تا از این امکانات بهره بردارند.

svocvcbg

افزونه User Role Editor افزونه معروف در این زمینه می باشد که شما را قادر می سازد تا برای هر یک از نویسنده ها و حتی کاربران خود محدودیت و دسترسی هایی قرار دهید که باعث رضایت خاطر مدیر سایت و همچنین مدیریت صحیح نیز می باشد.

نوشته شده در فوریه 29, 2016 / 2,534 نمایش / کد مطلب : 13305

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 − 20 =