مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه پولی کردن دانلود فایل Easy Digital Downloads نسخه ۲٫۶٫۵

پولی کردن دانلود فایل!

اگر شما نیز جزو آن دسته از کسانی هستید که سایت دانلود دارید و میخواهید امکان دانلود فایل های سایتتان را در قبال پرداخت وجه در اختیار کاربرانتان قرار دهید باید بگوییم افزونه وردپرس Easy Digital Downloads بهترین گزینه برای شما می باشد.

شاید در سایت های دیگر نیز مشاهده کرده اید که دانلود فایل مشروط به پرداخت وجه فایل می باشد شما نیز می توانید این امکان را به سادگی در سایت خود به وجود بیاورید. از ویژگی های افزونه وردپرس Easy Digital Downloads این است که در یک بار پرداخت وجه کاربرانتان می توانند وجه چندین فایل را یکجا پرداخت کنند. در نتیجه لازم نیست که برای دانلود فایل دیگری دوباره کاربر وارد صفحه پرداخت وجه شود.

ne8mw07f

افزونه پولی کردن دانلود فایل Easy Digital Downloads نسخه ۲٫۶٫۵

افزونه Easy Digital Downloads تمام امکانات رفاهی را در اختیار شما و کاربران سایتتان قرار می دهد یکی از این امکانات درج کد های تبلیغاتی مختلف می باشد. همچنین این افزونه از انواع درگاه های ایرانی و خارجی پرداخت وجه پشتیبانی می کند از جمله ملت ، پارس پال و Paypal و … .

به محض اینکه کاربری از سایت شما فایلی را خریداری کند و یا وجه آن فایل را پرداخت کند گزارش آن برای شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد. یکی از ویژگی هایی که افزونه Easy Digital Downloads را از افزونه های مشابه متمایز می کند این است که کاربر می تواند در داخل پنل خود لینک فایل های مورد نظر را ذخیره کند تا در زمان دیگری آن ها را دانلود کند.

همچنین شما می توانید خرید فایل هایتان را شرطی کنید و برای هر نوع روش خریدی قیمت متفاوتی را در نظر بگیرید. در اتمام خرید نیز برای کاربر رسید خرید فایل ارسال می شود تا در صورت بروز مشکل و خطا در دانلود فایل کاربر بتواند از طریق شما پیگیری کرده و فایل را دانلود کند.

نوشته شده در مارس 3, 2016 / 2,507 نمایش / کد مطلب : 13414

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

37 + = 40