مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ویرایش سایدبار های وردپرس Simple Page Sidebars

یکی از افزونه های وردپرس در زمینه ی طراحی و ویرایش ساده و آسان سایدبار های یک سایت افزونه وردپرس Simple Page Sidebars است که به شما این امکان را می دهد که به سادگی بتوانید سایدبار هایتان را شخصی سازی کنید. به کمک افزونه وردپرس Simple Page Sidebars می توانید محل قرار گرفتن هر ابزارک را در سایدبار مخصوص به خود و در هر صفحه ای که می خواهید تنظیم کنید.

kejcrwqu

Simple Page Sidebars افزونه ای است که به شما کمک می کند تا بتوانید هر گونه تغییراتی را در سایدبار های مورد نظرتان اعمال کنید بدون آنکه در قالب سایتتان بخواهید تغییراتی لحاظ کنید. ستون های فرعی موجود در تنظیمات افزونه Simple Page Sidebars می تواند در ویرایش سریع و حالت ویرایش کلی به شما کمک کند و روند انجام تغییرات با سرعت بیشتری پیش رود. ویژگی مثبت افزونه وردپرس Simple Page Sidebars نبست به افزونه های مشابه این است که شما تمامی این تغییرات را بدون ورود به پنل ادمین و انجام تغییرات در آن انجام می دهید بنابراین مدیران مبتدی وردپرس نیز می توانند از آن استفاده کنند.

همچنین از دیگر قابلیت های افزونه Simple Page Sidebars ایجاد فضای درج ابزارک در سایدبار ها و امکان انتقال ابزارک ها از یک سایدبار به سایدبار دیگر است.

مزایای استفاده از افزونه Simple Page Sidebars :

  • عدم وحود هیچ گونه محدودیتی در سایدبار های هر صفحه یا هر نوع سایدباری برای قرار دادن ابزارک داخل آن ها
  • امکان انتخاب اسم برای سایدبار های موجود در هر صفحه
  • امکان استفاده از یک سایدبار در چندین صفحه
  • امکان اصلاح ساید بار موجود در یک صفحه بدون ایجاد یک نسخه غیر ضروری.
نوشته شده در مارس 6, 2016 / 2,636 نمایش / کد مطلب : 13430

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

73 − = 64