مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه وردپرس هوشمند جلوگیری از کپی مطالب شما Smart Content Protector

افزونه وردپرس هوشمند جلوگیری از کپی مطالب شما Smart Content Protector

افزونه وردپرس هوشمند جلوگیری از کپی مطالب شما Smart Content Protector

افزونه ای که اکنون معرفی می کنم ، قطعا برای بسیاری از شما کاربردی خواهد بود . توسط این افزونه امنیت مطالب و تصاویر داخل سایت وردپرسی خود را تضمین کنید . این افزونه از متن و تصاویر داخل مطالب شما به صورت کامل محافظت می کند و از کپی شدن آن جلوگیری می کند . این افزونه کلیک رایت و چپ بر روی متن ها ، کلید ترکیبی CTRL+A ، cut ، Copy ، save page و … را غیر فعال می کند . برای تصاویر نیز قابلیت درگ و کلیک راست بر روی آنها را غیر فعال می سازد . همچنین بر روی تمامی مرورگر ها و تمامی سیستم عامل ها از جمله Mac , Linux , Windows و … بدون هیچ مشکلی به صورت کامل اجرا می شود . این افزونه از تصاویر شما حتی در صورتی که سایت شما ریسپانسیو بوده یا از لایت باکس و … استفاده کرده باشید ، به صورت کامل محافظت می کند . برای اطمینان کاملتر و جلوگیری از پرینت اسکرین ، بر روی تمامی تصایرو سایت شما یک واتر مارک قرار می دهد که حتی از پرینت اسکرین هم جلوگیری شود . تقریبا می شه گفت با این افزونه هیچ راهی برای کپی مطالب و محتوی سایت شما نمی ماند . می توانید برای مواقعی که کاربر بر روی کلید print screen کلیک می کند ، پیغامی نیز قرار دهید .

یکی از قابلیت های جالب این افزونه ثبت آی پی هایی هستش که برای کپی مطالب و محتوی سایت شما تلاش کرده اند . نصب و استفاده از این افزونه بسیار ساده و کاربرپسند است ، تمامی امکانات با یک تیک غیر فعال/فعال می شوند و یا می توانید با توجه به نیاز خود هر مقدار که نیز است را فعال نمایید .

نوشته شده در جولای 11, 2015 / 3,707 نمایش / کد مطلب : 12515

یک دیدگاه در “افزونه وردپرس هوشمند جلوگیری از کپی مطالب شما Smart Content Protector”

  1. عالی بود
    این افزونه ها در اصل یک سری کد جاوا اسکریپتی هستند و در فانکشن وردپرس قرار میگیرد که خودتان هم می توانید این کدها را مستقیما به قالب سایتتان اضافه کنید.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 − 13 =