مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه درج انیمیشن و متون متحرک برای ویژوال کامپوسر

اگر کمی در سایت وقت بگذارید، مشاهده می کنید که در گذشته افزودنی های مختلفی را برای افزونه افزونه Visual Composer آماده دانلود کرده ایم و برای شما وان اسکریپتی های عزیز قرار داده ایم. امروز با یک افزودنی جدید ویژوال کامپوسر در خدمت شما عزیزان هستیم.

آیا تا به حال قصد استفاده و اضافه کردن متون متحرک و انمیشن های مختلف را در Visual Composer را داشته اید؟ راهی برای انجام چنین کاری پیدا کرده اید؟ امروز در وان اسکریپ راه حل را پیدا خواهید کرد. فقط با نصب این افزونه و به آسانی چند کلیک ساده به خواسته خود برسید!

افزونه-درج-انیمیشن-متون-متحرک-وی

افزونه Animated Text Add-on for Visual Composer به شما کمک می کند که به راحتی در ویژوال کامپوسر اقدام به درج متون متحرک و انمیشن کنید. این افزونه را برای اولین بار در وان اسکریپت برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. حتما از پیش نمایشی که قرار داده ایم دیدن کنید. موفق باشید.

نوشته شده در جولای 29, 2016 / 3,733 نمایش / کد مطلب : 15192

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

57 − 52 =