مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه حذف کلمه category از آدرس سایت No Category Base

همانگونه که می دانید در سایت های وردپرس وقتی به بخش موضوعات مراجعه می شود در بخش نوار آدرس کلمه ی category درج می شود برخی از مدیران وبسایت ها مایل نیستند در این بخش ها این کلمه به نمایش درآید به این منظور می توانید با نصب افزونه ای که امروز میخواهیم برای شما معرفی کنیم این عبارت را از نوار آدرس پاک کنید .No Category Base نام افزونه ایست که به کمک آن می توانید کلمه ی Category را از آدرس بخش موضوعات سایت حذف کنید و کلمه ی دلخواه را جایگزین آن کنید. شما اینکار را به راحتی و بدون دست بردن به فایل htaccess می توانید انجام دهید.

gjj3gt9l

از مزایای استفاده از افزونه No Category Base این است که نصب آن ساده و کار با آن بسیار راحت می باشد و شما به راحتی می توانید در فایل های آن تغییرات دلخواهتان را ایجاد کنید. یکی دیگر از ویژگی های افزونه وردپرس No Category Base سازگاری آن با افزونه های سایت مپ می باشد. جلوگیری از شکسته شدن آدرس های قدیمی در موتور های جستجوگر یکی دیگر از قابلیت های استفاده از افزونه وردپرس No Category Base است. برخی ویژگی ها و امکانات افزونه No Category Base :

  1. امکان درج پیوند یکتای مناسب تری مانند : ‘mysite.com/my-category/’ و یا ‘mysite.com/my-category/my-post/’ .
  2. ساده ترین پلاگین در این زمینه
  3. نحوه ساده کار با افزونه بدون نیاز به انجام تنظیمات
  4. بدون نیاز به تغییر فایل های وردپرس.
  5. سازگار با WPML
  6. و …
نوشته شده در مارس 6, 2016 / 2,851 نمایش / کد مطلب : 13443

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 4