مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه جایگزین کردن کلمه و لینک در کل سایت Better Search Replace

در بعضی مواقع پیش می آید که یک کلمه یا لینک خاصی را در کل سایت تغییر بدیم که این کار توسط دیتابیس قابل انجام هست اما زمان زیادی را میخواهد که تک تک تیبل دیتابیس را چک کنیم و دونه به دونه تغییر بدیم که بسیار کار سنگین و تقریبا غیر ممکنی است و بهتر است کلا منصرف شویم. اما در ادامه مطلب افزونه ای را معرفی خواهیم کرد که این کار را در چند لحظه برای ما انجام خواهد داد بدون اینکه مشکلی پیش بیاید.

fks8qwq1

Better Search Replace نام افزونه محبوب در این زمینه می باشد که با جستجو کردن کلمه و جایگزین کردن در کل دیتابیس در چند دقیقه انجام می دهد. به عنوان مثال شما میخواهید کلمه “دانلود” را در کل سایت خود تغییر دهید به “دانلود رایگان” که اول می بایست کلمه اول را جستجو کنید و سپس کلمه جایگزین را وارد کنید تا افزونه فرایند جایگزینی را برای شما انجام دهد .

نوشته شده در فوریه 29, 2016 / 3,333 نمایش / کد مطلب : 13288

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 4