مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه بررسی و ترجمه وردپرس WPML Translation Check

این افزونه به شما کمک میکند تا بتوانید یک وبسایت چند زبانه داشته باشید. از ویژگی های این مترجم سرعت و ریسپانسیو بودن آن میباشد و با نصب و راه اندازی بسیار آسان و انجام تنظیماتی در رشته های وردپرس امکان چند زبانه کردن سایت وجود دارد و مطمئنا اگر جز سایت هایی هستید که امکان ورود بازدید کننده از کشورهای دیگر را دارد این افزونه می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد.

WPML-Translation-Check

واقعا امروزه برای سایت های زیادی این قابلیت و امکان ترجمه لازمه و میشه به راحتی با این افزونه یا افزونه های مشابه که در این زمینه وجود دارن این نیاز رو به راحتی بر طرف کرد. چند زبانه بودن وبسایت یکی از عناصر مهم در سئو و بازدهی وبسایت میباشد و در وبسایت هایی که تجارت بین المللی دارند و یا وبسایت اشخاص مهم این عمر بسیار مهم میباشد. امیدوارم این افزونه براتون مفید واقع شده باشد.

نوشته شده در مارس 14, 2016 / 2,186 نمایش / کد مطلب : 13647

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =