مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ایجاد آیکون پرتاب اسکرول به بالا Scroll Back To Top

در برخی از سایت ها که تعداد مطالب در صفحات زیاد می باشد و کاربر برای مشاهده ی مطالب بیشتر مجبور است به پایین صفحه مراجعه کند نوار اسکرول خیلی کم عرض می شود و اگر کاربر بخواهد دوباره به بخش بالای صفحه مراجعه کند مجبور است دوباره با آن نوار اسکرول به سمت بالای سایت حرکت کند که این کار در برخی مواقع خسته کننده و زمانبر میباشد .افزونه ای در وردپرس طراحی شده است که به این مشکل خاتمه داده و با قرار دادن یک آیکون در پایین صفحه به کاربران این امکان را می دهد که با کلیک بر روی آن آیکون بتوانند به راحتی و در یک لحظه به بخش بالای سایت منتقل شوند نام این افزونه وردپرس Scroll Back To Top می باشد.

k16zf6eg

با نصب افزونه وردپرس Scroll Back To Top در سایت هر گاه کاربر با نوار اسکرول سایت به سمت پایین حرکت کند این دکمه در بخش پایین صفحه ظاهر می شود و کاربر با کلیک بر روی آن می تواند دوباره به بالای صفحه برگردد. از ویژگی های مثبت افزونه وردپرس Scroll Back To Top این می باشد که ظاهر کاربرپسندی دارد و دکمه ی ایجاد شده را می توان از نظر ظاهر ، موقعیت و انیمیشن شخصی سازی کرد. این افزونه با تمامی پوسته ها قابلیت سازگاری دارد و نیاز به هیچ گونه تغییری در قالب سایت نمی باشد.

ویژگی های افزونه Scroll Back To Top :

  • ظاهر شدن آیکون اسکرول به محض حرکت دادن نوار اسکرول سایت به سمت پایین توسط کاربر
  • امکان حرکت سریع به سمت بالای صفحه به محض کلیک بر روی آیکون
  • امکان سفارشی سازی آیکون از نظر موقعیت , انیمیشن و ظاهر
  • امکان سازگاری با تمامی پوسته ها
  • و …
نوشته شده در مارس 10, 2016 / 2,375 نمایش / کد مطلب : 13496

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =