مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرسی WP Super Cache

در معرفی افزونه امروز وان اسکریپت میخواهیم شما را با افزنه بسیار کاربردی و مهم افزایش سرعت لود سایت های وردپرسی آشنا کنیم که یک افزونه معروف و مناسب در این زمینه می باشد و شما با نصب این افزونه تا حدی که وجود دارد سایت شما را بهینه کرده و سرعت لود سایت شما را بهبود می بخشد.

t7jns3v8

بالا بودن سرعت لود سایت هم در زمینه سئو برای موتورهای جستجو بسیار مهم بوده و هم باعث ماندگاری بیشتر کاربر در سایت می شود که متاسفانه در سایت های ودرپرسی بیشتر شاهد کند لود شدن سایت ها هستیم که راه های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد که یکی از این ره حل ها استفاده از افزونه های کاربری در این زمینه می باشد. WP Super Cache افزونه ای می باشد که بسیار دقیق و کاربری این کار را برای شما انجام می دهد و سرعت لود سایت شما را در حد امکان بهبود می بخشد. یکی از روش های کاربردی این افزونه ساخت فایل های HTML استایک می باشد که فایل های سنگین شما را به فایل های کوچک و کم حجم تبدیل می کند تا سریع تر لود شده و باعث افزایش سرعت لود سایت شما می شود .

نوشته شده در فوریه 28, 2016 / 2,340 نمایش / کد مطلب : 13211

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =