مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزودنی زیباساز Expand Grid برای Visual Composer

زیباسازی و حرفه ای سازی افزونه ویژوال کامپوسر!

در پست قبل افزونه حرفه ای Visual Composer وردپرس را برای شما عزیزان قرار دادیم. این افزونه، افزودنی های فروانی نیز دارد که بهترین آن ها را در وان اسکریپت قرار خواهیم داد. امروز با یک افزودنی حرفه ای و زیباساز به نام Expand Grid در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. همراه ما باشید.

افزودنی-زیباساز-expand-grid-visual-composer

افزودنی Expand Grid

Expand Grid یک افزودنی بسیار حرفه ای و زیباساز برای افزونه Visual Composer می باشد. Expand Grid امکاناتی مانند واکنش گرا کردن سیستم، امکان ارتقای شبکه، نماد های پشتیبانی، آیکون ها و تصاویر زیباساز، فضای مدرن، اضافه کردن ویدئو های Youtube و … را در اختیار شما قرار می دهد. Expand Grid از رنگبندی استاندارد و طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد.

منو های زیبا

همانطور که گفتیم Expand Grid طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد. شما می توانید منو های دلخواه خود را با استایلی کاملا سفارشی، طراحی کنید و به بخش ها و صفحات مختلف سایت لینک کنید.

پلیر پخش ویدیوی آنلاین

یکی دیگر از ویژگی های Expand Grid یک جایگاه بسیار حرفه ای و کاربردی پخش آنلاین ویدیو می باشد. در این بخش شما می توانید ویدیو های مورد نظر و دلخواه خودتان را از سایت های Youtube و Vimeo در سایت آماده پخش کنید!

نوشته شده در ژوئن 3, 2016 / 5,050 نمایش / کد مطلب : 14868

یک دیدگاه در “افزودنی زیباساز Expand Grid برای Visual Composer”

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =