مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

اسکریپت اشتراک گذاری فایل Droppy نسخه ۱٫۳٫۰

آپلود و اشتراک گذاری فایل!

با توجه به افزایش تعداد کاربران اینترنت، باید فضایی مناسب در اینترنت برای رفع نیاز آن ها ایجاد کرد. یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه های امروزه برای کابران یک مکان مطمئن برای آپلود و اشتراک گذاری فایل می باشد که دارای امکانات بالا نیز باشد. امروز در وان اسکریپت با یک اسکریپت حرفه ای در زمینه اشتراک گذاری فایل در خدمت شما عزیزان هستیم. همراه ما باشید.

اسکریپت-اشتراک-گذاری-فایل-droppy-نسخه-1-3-0

اسکریپت اشتراک گذاری فایل Droppy

Droppy نام یک اسکریپت فوق العاده می باشد و همچنین تجاری که با آن می توانید امکان اشتراک گذاری فایل هارا در وب سایت خود ممکن کرد. Droppy بیش از یک اسکریپت اشتراک گذاری معمولی می باشد! شما می توانید با Droppy برای هر فردی در هرجای دنیا به صورت ایمیل فایل ارسال کنید یا آن هارا در شبکه های اجتماعی به اشتراک قرار بدید. همچنین می توانید بر روی آنها نیز پسورد قرار دهید.

یکی دیگر از امکانات این اسکریپت فوق پیشرفته، اطلاع رسانی آن می باشد به صورتی که شما برای کسی فایل را ارسال می کنید و می خواهید از ارسال شدن آن و به دست آن فرد رسیده خاطر جمع شوید Droppy به محض اینکه فرد مقابل بر روی لینک دانلود فایل کلیک کند یک ایمیل دلیوری به ایمیل شما ارسال خواهد کرد. این سیستم قابلیت تنظیم زبان نیز دارد و می توان فایل ها و تصاویر را به صورت کشیدن و رها کردن نیز آپلود کرد و از قابلیت های مدیریتی این اسکریپت می توان به افزایش حجم آپلود یا کاهش آن و مدیریت مستقیم بر فایل ها نیز اشاره کرد.

نوشته شده در ژوئن 12, 2016 / 4,082 نمایش / کد مطلب : 14986

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 − = 22