مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

استیوجابز از سال ۲۰۰۸ در فکر ساخت خودرو بوده است

ساخت اتومبیل توسط اپل شاید یکی از عجیب‌ترین فعالیت‌های این شرکت به حساب بیاید. خودروسازی یک صنعت بسیار متفاوت نسبت به ساخت دستگاه‌های هوشمند است. بنابر اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، ایده‌ی ساخت خودرو به تازگی توسط مدیران این شرکت مطرح نشده، در اصل این ایده از سال ۲۰۰۸ توسط استیو جابز در سال ۲۰۰۸ ارائه شده است. مدیر شرکت Nest،‌ تونی فادل در سال ۲۰۰۸ در اپل مشغول به کار بود و این اطلاعات توسط وی منتشر شده است.

rcefqlkv

فادل گفت:

من و جابز سال ۲۰۰۸ زمانی که با هم قدم می‌زدیم با هم درباره‌ی ساخت یک خودرو صحبت کردیم. درباره‌ی ساخت آن، شکل و شمایل داشبورد، ظاهر صندلی‌های آن و اینکه از چه سوخت و انرژی استفاده کنیم.

بر اساس اظهارات فادل، ایده‌ی ساخت خودرو از مدت ها قبل در سر مدیران اپل در حال پرورش بوده است. فادل عدم اقدام اپل برای ساخت خودرو را در همان سال مشغله‌ی بیش از حد شرکت اعلام کرد. در سال ۲۰۰۸ آیفون هنوز در مراحل اولیه‌ی  بود و آیپد هنوز تولید نشده بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که اپل به صورت بسیار جدی در حال پیگیری مراحل ساخت یک خودرو است که ظاهرا تمام الکتریک خواهد بود. البته رونمایی از محصول نهایی احتمالا در آینده نزدیک نخواهد بود، چون تولید چنین محصولی به مراتب سخت‌تر از ساختن گجت‌های دیگر که نسخه‌های دیگری با پسوند S خواهد بود، حتی ممکن است که اپل هیچگاه پای خودش را فراتر از نمونه‌ی اولیه نگذارد و به ساخت یک نسخه بسنده کند.

نوشته شده در فوریه 29, 2016 / 3,276 نمایش / کد مطلب : 13246

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 7