مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه های اجتماعی

ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه های اجتماعی

ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، گوگل پلاس و … امروزه اهمیت بسیار زیادی در سئو و بازدید وب سایت ها دارند ، با توجه به این مسئله حضور هر وب سایتی در این شبکه ها تقریبا امری ضروری است . شبکه های اجتماعی بسیار زیادی وجود دارند که شاید قادر به مدیریت تمامی آنها یا قرار دادن مطالب جدید سایت وردپرسیتان در تمامی شبکه ها ، برای شما مقدور نباشد . برای رفع این مشکل یک افزونه وردپرس وجود دارد که به صورت خودکار مطالب جدید سایت شما را در تمامی شبکه های اجتماعی ارسال می کند . این افزونه Social Networks Auto-Poster نام دارد که یکی از افزونه های تایید شده در هسته وردپرس هستش . این افزونه با شبکه های اجتماعی زیر مطالب شما را ارسال می کند :

Facebook, Twitter, Google+(Google Plus), Blogger, Tumblr, Flickr, LiveJournal, Flipboard, DreamWidth, Delicious, Diigo, Instapaper, Stumbleupon, LinkedIn, Pinterest, Plurk, VKontakte(VK.com), YouTube, App.net, Scoop.It, WordPress, XING

روش کار بسیار ساده است ، بعد از نصب افزونه باید هر تعداد از شبکه های اجتماعی که دوست داشتید را فعال و کانفیگ کنید . افزونه به صورت اتوپایلت مطالب شما را ارسال خواهد کرد .

اگر سوالی در مورد نحوه کار با افزونه داشتید در دیدگاه ها ذکر کنید

نوشته شده در ژانویه 2, 2016 / 3,985 نمایش / کد مطلب : 12846

یک دیدگاه در “ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه های اجتماعی”

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =