مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

آشنایی با صرافی کوکوین: راهنمای کامل برای کاربران تازه کار

یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا و به ویژه در نزد ایرانیان صرافی کوکوین است. این صرافی از بیش از ۷۲۲ رمز ارز پشتیبانی کرده و انجام احراز هویت در آن اختیاری است. قابلیت برداشت روزانه تا سقف ۱ بیت کوین در کنار امنیت بالای آن از مزایای دیگر این صرافی به شمار می‌آیند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این صرافی خواهیم پرداخت.

معرفی و بررسی صرافی کوکوین KuCoin

صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر با حجم معاملات روزانه بیش از ۲۸۴ میلیون دلار در جایگاه چهارم لیست بهترین صرافی‌های سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. سطح امنیتی کوکوین بالا بوده و میانگین دریافت کارمزد معاملاتی آن ۰.۲ درصد است. سایت صرافی کوکوین جز ۵ سایت برتر صرافی‌ها از نظر بازدید است. همچنین این صرافی دارای اپلیکیشن و کیف پول اختصاصی خود بوده و پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی آن از طریق تیکت، چت آنلاین و تلگرام قابل دسترس است. ایرانیان امکان انجام احراز هویت در این صرافی را نداشته اما بدون نیاز به احراز هویت امکان برداشت تا سقف ۱ بیت کوین در هر روز امکان‌پذیر است. همچنین ایرانیان می‌توانند بدون تغییر IP و وارد سایت و برنامه‌ی این صرافی شوند.

آیا حساب کاربران ایرانی در صرافی کوکوین مسدود می‌شود؟

در سال‌های گذشته شایعاتی مبنی بر مسدود کردن حساب‌های ایرانیان در صرافی کوکوین وجود داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته به صورت غیر رسمی این صرافی اخبار مربوطه را تکذیب کرد. با این حال با توجه به امکان تغییر کردن سیاست‌های صرافی‌ها بهتر است که از IP های ثابت و خارج از ایران اقدام به ورود به سایت کرد. کاربران این صرافی بهتر است بدانند که در صورتی که صرافی‌ها قصد تغییر قوانین را داشته باشند حتما از قبل اطلاع‌رسانی کرده و فرصتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا حساب‌های خود را تخلیه کرده و یا احراز هویت را انجام دهند.

مزایای صرافی کوکوین‌

  • عدم نیاز به انجام احراز هویت اجباری
  • کارمزد معاملاتی پایین
  • تنوع در پشتیبانی از ارز‌های دیجیتال مختلف
  • ارائه‌ی خدمات آموزشی رایگان
  • امنیت بسیار بالای صرافی
  • اعتبار بالا با قرار داشتن در رده چهارم لیست کوین مارکت کپ
  • پشتیبانی قوی و ۲۴ساعته

هک شدن صرافی کوکوین در سال ۲۰۲۰

در سال ۲۰۲۰ صرافی کوکوین دچار بحران هک شدن قرار گرفت و طی آن ۲۷۰ میلیون دلار از این صرافی سرقت گردید. به دنبال آن مدیرعامل شرکت باقی مانده‌ی حساب‌ها را به کیف پول‌های سرد انتقال داد و کیف پول‌های قدیمی را از بین برد. در نهایت پس از مدت صرافی کوکوین خسارات وارد شده به مشتریان را از طریق بیمه پرداخت کرد و ادامه کار را از سر گرفت.

امکانات و خدمات صرافی کوکوین

صرافی کوکوین امکانات و خدمات معاملاتی متفاوتی را همچون انجام معاملات اسپات، فیوچرز، امکان سفارش گذاری، معامله‌ی NFT ها، ارائه‌ی قابلیت دریافت API، انجام معاملات مارجین، پشتیبانی از ارزهای فیات، قابلیت استیکینگ (Staking) و انجام معاملات اهرم دار را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

آیا بدون انجام فعالیت در کوکوین می‌توان کسب درآمد داشت؟

بله. صرافی کوکوین قابلیت کسب درآمد غیرفعال را در دسترس مشتریان خود قرار داده است به طوریکه آن‌ها می‌توانند از طریق روش‌های وام دهی، سرمایه گذاری، استخر کوکوینف کوکوین وین و استخراج ابری بدون نیاز به هیچگونه فعالیتی درآمد غیر فعال داشته باشند.

KuCoin Earn

کوکوین ارن یک برنامه‌ی مدیریتی است که از طریق آن مشتریان می‌توانند سود‌های پایداری را کسب کنند. این برنامه طوری طراحی شده است که کاربران الز طریق آن می‌توانند اتریوم را استیک کرده، در بلاکچین پولکادات شرکت کننند ودر نتیجه از بازدهی سالانه‌ی دارایی‌های استیک کرده خود سود دریافت کنند. این سود متغیر بوده و بر اساس نوع ارز دیجیتال استیک شده می‌تواند از. ۰۴ درصد در سال تا ۱۰۱ درصد سود بدست بیاورند.

پلتفرم وام‌دهی کوکوین یا KuCoin Lend

افرادی که قصد نگهداری بلند مدت ارزهای دیجیتال را دارند می‌توانند از قابلیت وام دهی استفاده کرده و ارز‌های دیجیتال خریداری کرده خود را قفل کنند. در نتیجه این دارایی‌ها به معامله گران مارجین وام داده شده و در ازای آن درصدی از کارمزد معاملات آن‌ها به شما تخصیص داده می‌شود. در این حالات هم از افزایش قیمت ارز دیجیتال مورد نظر می‌توان سود کرد هم بین ۲.۹ تا ۵.۴۷ درصد در سال می‌توان از کارمزد معاملات وام گیرندگان بهره برد.

اسپات لایت کوکوین یا KuCoin Spotlight

کاربران می‌توانند با قرار دادن KCS در صرافی کوکوین از جوایز رویداد اپات لاین کوین بهره ببرند. در این رویداد امکان شرکت در عرضه‌ی اولیه‌ی سکه (ICO)، عرضه اولیه دکس (IDO) و عرضه اولیه سهام (IEO) قابل دسترس خواهد شد. به طور میانگین میزان بازگشت سرمایه در پیش فروش‌های کوکوین تا به حال نزدیک به ۷۰ برابر سرمایه اولیه برآورد شده است. به همین منظور جهت شرکت در پیش فروش‌ها سه شرط اساسی وجود دارد.

  1. انجام احراز هویت پیشرفته
  2. ساکن بودن در مناطق تحت پوشش کوکوین
  3. امضای قرارداد خرید.

KuCoin Win چیست؟

پلتفرم Win یکی دیگر از روش‌هایی است که کاربران می‌توانند از طریق انجام بازی جایزه دریافت کنند. به این طریق عرضه‌های اولیه کوین در بین کاربران معمولی توزیع می‌شود. کاربران می‌توانند توکن‌های خود را با کد‌های بخت آزمایی مبادله کرده و وارد سیستم قرعه کشی شوند. در صورت برنده شدن در این قرعه کشی‌ها امکان دریافت جوایزی چون ایرپاد، اپل، USDT، KCS و موارد دیگر وجود دارد.

KCS Bonus چیست؟

روش دیگری که می‌توان از طریق آن کسب درآمد غیرفعال داشت KCS Bonus نام دارد. در این روش هولدر‌ها با نگهداری KCS به صورت روزانه کسب درآمد خواهند داشت. با نگهداری تنها ۶ عدد KCS کسب سود بین ۳ تا ۳۰ درصد در سال قابل انتظار است. کوکوین این سود را از ۵۰ درصد کارمزد معاملات روزانه در صرافی تامین می‌کند.

اعتبار صرافی کوکوین

نگهداری دارایی‌های کاربران در کیف پول‌های سرد یکی از کارهایی است که صرافی کوکوین برای بالا بردن سطح امنیتی دارایی کاربران خود استفاده می‌کند. در این حالت هکر‌ها قابلیت دسترسی به کیف پول‌ها را نداشته و در نتیجه امنیت دارایی‌ها به بالاترین میزان خود می‌رسد.

از طرف دیگر همکاری کوکوین با Onchain Custodian دارایی‌های افراد را تحت پوشش بیمه قرار داده و تضمینی بر حفظ سرمایه‌ی ان‌ها است. همچنین کاربران می‌توانند با فعال کردن پروتکل‌های امنیتی این صرافی مانند احراز هویت دو مرحله ای، پاسخ به سوالات امنیتی، عبارات ایمنی ضد فیشینگ، ارسال عبارات امنیتی جهت ورود، گذاشتن رمز ورود، دریافت اعلان‌ها از طریق ایمیل و پیامک و محدود کردن آدرس IP برای ورود اماکن هرگونه هک یا کلاهبرداری را به پایین‌ترین میزان خود برسانند.

سخن پایانی

همانطوری که در این نوشته گفته شد صرافی کوکوین یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا بوده و ایرانیان می‌توانند بدون انجام احراز هویت در آن اقدام به معامله کنند. این محبوبیت در نتیجه‌ی ویژگی‌هایی چون پشتبانی قوی و ارئه‌ی خدمات و امکانات معاملاتی مناسب این صرافی است.

همچنین امنیت بسیار بالای این صرافی در کنار اعتبار بالای آن از دیگر ویژگی‌هایی هستند که می‌توان این صرافی را جایگزین مناسبی برای صرافی ارز دیجیتال بایننس دانست. هر چند که احراز هویت در کوکوین اجباری نیست اما بهتر است ایرانیان احتیاط جانب را حفظ کرده و از طریق VPN وارد این صرافی شوند.

نوشته شده در می 31, 2023 / 430 نمایش / کد مطلب : 16982

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

48 − 43 =