مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

گوگل آنالیتیکس دوباره برای کاربران ایرانی مسدود شد!

کمتر از ۳ روز از دسترسی آزاد به گوگل آنالیتیکس برای کاربران ایرانی می‌گذرد که امروز دوباره این سرویس بر روی ایرانیان بسته شد، بنابراین اگر به این وب‌سایت مراجعه کنید با ارور ۴۰۳ رو به رو می‌شوید. گوگل ظاهرا دوباره دسترسی کاربران ایرانی از طریق ‌آی‌پی‌های ایران به این سرویس را مسدود کرده است.

گوگل-آنالیتیکس-دوباره-برای-کاربران-ایرانی-مسدود-شد

گوگل آنالیتیکس سرویس گزارش و آماردهی وب‌سایت‌ها است. مدیران وب‌سایت‌ها از طریق این سرویس گوگل می‌توانند اطلاعات جامع و ارزشمندی از میزان بازدید و رفتارهای مخاطب خود بدست آورند و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی خود را زیر نظر بگیرند. این سرویس امکان بررسی و تحلیل ورودی‌ها، صفحات ورودی دهنده، کاربران بازدیدکننده، فعالیت‌های کاربران، زمان حضور و مسیر خروجی آنها را ارائه می‌کند. به این ترتیب، گستره وسیعی از اطلاعات در اختیار مدیریت سایت قرار خواهد گرفت.

گوگل آنالیتیکس تقریبا به مدت ۴ سال است که به صورت کامل خارج از دسترس آی‌پی‌های ایرانی است و اجازه کار با این سرویس در کشورمان وجود ندارد. چند روز پیش به صورت ناگهانی دسترسی به این سرویس دوباره میسر شد اما طولی نکشید که امروز دوباره در زمان وارد شدن به این وب‌سایت با ارور ۴۰۳ مواجه شدیم.

دسترسی به وب‌سایت‌های دیگری که در این چند روزه باز شده بود نیز دوباره مسدود شده تا دیگر نتوان به وب‌سایت‌های developer.android.com و developer.google.com دسترسی پیدا کرد.

امیدواریم دسترسی آزاد به این وب‌سایت دوباره در ایران میسر شود تا کاربران ایرانی نیز بتوانند از اپلیکیشن و وب‌سایت این سرویس ارزشمند استفاده کنند.

نوشته شده در می 17, 2016 / 2,638 نمایش / کد مطلب : 14631

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85 + = 86