مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

گام های فوق العاده جالب برای جذب بازدید کننده !

Untitled-pizza1

 

دوستان عزیز وان اسکریپت برای امروز گام های فوق العاده جالب برای جذب بازدید کننده ! رو  که خیلی موثر می باشد را برای شما دوستان قرار داده ام .روشهای زیادی برای جذب بازدیدکننده برای سایت ها وجود دارد . ولی مطمئن باشید تنها روش های موثر خواهد بود که منجر به رضایت مخاطب و بازگشت مجدد آنها شوند.در ضمن میزان زمانی که مخاطب در سایت شما صرف میکند و تعداد صفحاتی که میبیند نشان از موثر بودن سایت شماست و از اهمیت بالایی برخوردار است.

در زیر به ۱۰ گام موثر و پرکاربرد برای جذب بازدید کننده اشاره میکنیم:

۱-خبرنامه

خبرنامهخبرنامه ایمیلی داشته باشید. هنوز هم هستند کسانی که بجای خوراک، دوست دارند مطالب تازه سایتها رو درایمیل خود داشته باشند.

۲-پست مهمان

پست مهمهانپست مهمان بنویسید ، این شیوه کمتر در بین وبلاگنویسان ایرانی دیده میشود اما یکی از موثرترین راه ها است. شما میتوانید یک مطلب قابل عرضه، به مدیر یک سایت ارسال کنید و از او بخواهید که آن مطلب را منتشر کند و ابتدا یا انتهای آن نام و لینک شما را درج کند

 

۳-وبلاگ

وبلاگحتی اگر یک سایت رسمی دارید، بودن یک وبلاگ در کنار سایت رسمی، مزایای زیادی دارد. محیط وبلاگ کمی صمیمی تر و برای برقراری ارتباط راحت تر می باشد .

 

۴-شبکه های اجتماعی

ثبتاز شبکه های اجتماعی غافل نشوید و در آنها حساب کاربری با نام یکسان آدرس سایت خود بسازید. این کار باعث میشود که شما بازار بزرگتر و گسترده تری برای تبلیغ نوشتههای خود داشته باشید.

۵-به خود لینک بدهید

لینککاملا واضح است که اگر در یک مطلب، به مطالب دیگر خود لینک دهید، بازدید شما بالاتر خواهد رفت و گردش و زمان ماندن در سایت بشتر خواهد شد.

۶- نمایش مطالب پرطرفدار

مطالب محبوبدر صورت نمایش عناوین مطالب مهم احتمال کلیک بر روی آن بیشتر است و این امر گردش بیشتری را در سایت ایجاد میکند و بازدید بیشتری برای شما به ارمغان می آورد .

۷-ایجاد مطالب چالش انگیز

چلشاگر میخواهید کاربرانتان را به بحث و چالش بیاندازید ، کافی است یک مطلب بحث برانگیز بنویسید که موجب شود تا خوانندگان بر سر آن به بحث و چالش بپردازند .

۸- افزایش سرعت سایت

سرعتبهینه سازی تصاویر و اسکریپتها و css های قالب و انتخاب هاست مناسب میتوانند عامل مهم افزایش سرعت قالب باشند این یک مورد نقش مهمی را خصوصا در ایران ایفا میکند چرا که اکثر کاربران از اینترنت پرسرعت برخوردار نیستند و از سرعت پایین برخوردارند.

۹- فعالیت در انجمن های گفتگو

انجمنانجمن های گفتگو ، مکانی برای تجمع و گفتگوی افراد است. شما میتوانید لینک سایت خود را در انجمن های معروف قرار دهید (مثلا در امضای خود) و یا اینکه برای سایت خود یک انجمن بسازید.

۱۰-تولید محتوای جدید

محتوابله مهمترین گام رو در آخر مینویسیم تا بیشتر در ذهنتان بماند فراموش نکنید که تولید محتوای جدید یکی از گام های مهم افزایش بازدید هدف دار میباشد به ذهنتان بسپارید از مطالب تکراری و کپی کردن پرهیز کنید و مطالب و محتوای سایتتان را جدیدتر و خلق شده از ذهنتان ایجاد کنید.در ضمن شما هم اگر گامی را میشناسید برایمان بگویید تا به مراتب اضافه کنیم.

امیدوارم که خوشتون اومده باشه و براتون کاربرد داشته باشه

 

نوشته شده در ژوئن 24, 2014 / 3,637 نمایش / کد مطلب : 9993

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 52 = 55