مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

وب هوک در فروشگاه های ووکامرس

وب هوک Webhook چیست؟

وب هوک یک روش و رویداد اطلاع رسانی می باشد که به URL انتخابی شما ارسال می شود. کاربران می توانند این رویدادهایی که اتفاق می افتد را بر روی یک سایت فراخوانی و بر روی یک سایت دیگر پیکربندی کنند. وب هوک برای پشتیبانی از خدمات API های خارجی بسیار مفید است.

webhook-%d9%88%d8%a8-%d9%87%d9%88%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d9%88%da%a9%d8%a7%d9%85%d8%b1%d8%b3

وب هوک ها در ووکامرس ۲٫۲ معرفی شدند و از آنجا فعالیت خود را شروع کردند. وب هوک ها توانایی حذف و ویرایش کوپن ها، سفارشات، محصولات و مشتری ها را دارند و امکان استفاده از وب هوک با اعمال ووکامرس وجود دارد. به عنوان مثال با استفاده از دستور (woocommerce_add_to_cart.) شما می توانید یک وب هوک برای اضافه شدن محصول جدید به سبد خرید در هر زمانی استفاد کنید.

آموزش ساخت وب هوک در فروشگاه های ووکامرس

webhook1

جهت ساخت وب هوک ابتدا در پیکربندی به تب ووکامرس بروید و سپس از قسمت بالا که در تصویر بالا موجود است برروی Webhooks کلیک نموده و در قسمت آخر برروی افزودن وب هوک کلیک نمایید تا وارد صفحه ی جدیدی شوید. در ادامه به توضیح هر فیلد می پردازیم.

webhook2

نام: همانطور که در شکل بالا مشاهده می کنید ،نام به صورت پیش فرض بر روی ساعت و تاریخ تنظیم شده است،که شما می توانید به دلخواه آن را تغییر دهید.

وضعیت: حال شما می توانید وضعیت وب هوک را تغییر دهید که دارای ۳ گزینه است: فعال (ارائه محموله) و غیر فعال (عدم ارائه به علت شکست تحویل) و متوقف (عدم ارائه محموله)

موضوع: شما باید با توجه به نیاز خود یکی از موضوعات را انتخاب نمایید.

پیوند تحویل: در این قسمت URL است که بار وب هوک تحویل داده شده است.

محرمانه: یک کلید محرمانه که یک هش از وب هوک تحویلی می سازد و در هدر درخواست ارائه می شود در نهایت بعد از انجام تغییرات لازم ،انها را ذخیره نمایید و وب هوک جدیدی برای فروشگاه خود درست نمایید.

ویرایش و حذف وب هوک

وب هوک ساخته شده در همان صفحه پیکربندی ووکامرس نمایان می شود و شما میتوانید با استفاده از لینک های “ویرایش” و “زباله دان” زیر آن تغییرات را ایجاد نمائید. امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید.

نوشته شده در اکتبر 14, 2016 / 4,722 نمایش / کد مطلب : 15671

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =