مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

نمایش اینستاگرام در وردپرس با افزونه InstaShow نسخه ۱٫۹٫۲

نمایش گالری اینستاگرام در سایت های وردپرسی

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن می توانند آخرین تصاویر و ویدیوهای خود را به دلخواه به اشتراک بگذارند. برنامه ایستاگرام بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار نصب و مورد استفاده کاربران قرار گرفته شده است که نشان از محبوبیت بالای این شبکه می باشد. توسط Instagram می توانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

شاید شما هم مدیر یک سایت وردپرس هستید و علاقه دارید گالری اینستاگرام خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید. امروز ما در وان اسکریپت، افزونه ای جهت اشتراک گذاری و نمایش کامل گالری اینستاگرام در وردپرس را برای شما عزیزن آماده دانلود کرده ایم. همراه ما باشید.

نمایش-اینستاگرام-وردپرس

نمایش اینستاگرام در وردپرس با افزونه InstaShow

افزونه InstaShow به شما کمک می کند که تصاویر، ویدیوها و گالری کامل صفحه اینستاگرام خود را در یک سایت وردپرسی نمایش دهید و به اشتراک بگذارید. شاید سوالی در ذهنتان باشد که چرا تصاویر را در وردپرس به اشتراک بگذاریم؟ جواب بسیار سادست! شما با اشتراک گذاشتن گالری اینستاگرام خود در وردپرس، شاهد باز خورد بیشتر از نظر لایک و کامنت در تصاویر و ویدیوهای اینستاگرامی خود خواهید بود!

برخی امکانات افزونه InstaShow

  • اشتراک اکانت های اینستاگرام در وردپرس
  • واکنش گرا (ریسپانسیو)
  • ویجت های کاربردی و محبوب
  • امکان ارسال و دریافت لایک و نظرات
  • تنظیمات گالری
  • شخصی سازی نامحدود گالری
نوشته شده در ژوئن 7, 2016 / 5,563 نمایش / کد مطلب : 14879

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 34 = 37