مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

نمایش آیدی ها در وردپرس با افزونه Show IDs by 99 Robots

در برخی موارد پیش آمده که برای قرار دادن موردی باید از آیدی ها استفاده کنیم. اما نمیدانیم دقیقا این آیدی ها کجا هستند و چطور باید آن ها را بیابیم و به کار ببریم. مثلا در بعضی از شورت کد ها لازم است آیدی مطلب مورد نظر وارد شود اما ما آیدی برای نوشته ی خود نداریم! پس باید چه کنیم؟

نمایش آیدی ها در وردپرس با افزونه Show IDs by 99 Robots

شاید بتوان گفت در وردپرس فقط بعضی موارد آی دی هایی دارند، مثلا در بخش ویرایشگر برگه ها شما می توانید برای برگه ی خود آی دی دلخواهی تعریف کنید و یا اگر از پورتفولیو استفاده می کنید حتما دیده اید که آی دی در اختیار شما قرار می دهد که البته خودتان می توانید آن را تعریف کنید ولی این آی دی ها کامل و آن چیزی نیست که سیستم در اختیار ما قرار می دهد و برای قرار گیری در بخش های مختلف لازم می شود.
برای همین به دنبال افزونه ای گشتیم تا برای تمامی قسمت ها در وردپرس اعم از نوشته ها، برگه ها، برچسب ها، دسته ها و… آی دی یا همان شناسه ی مشخصی در اختیار ما قرار دهد.
در آموزش وردپرس امروز با افزونه ی بسیار ساده اما کاربردی آشنا می شویم که فعالیت های گفته شده را برای ما انجام می دهد.

افزونه Show IDs by 99 Robots

show-ids-768x247

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس فعال می کنیم. پس از فعال سازی افزونه نیازی به هیچ گونه تنظیماتی ندارید و به راحتی می توانید آی دی هر بخش مورد نظری را که می خواهید ببینید و از آن استفاده نمایید.
برای نمونه من به بخش نوشته ها می روم تا به شما نشان دهد آی دی در چه جایگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد …

show-id1024x451

نوشته شده در آوریل 16, 2016 / 2,635 نمایش / کد مطلب : 14094

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =