مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

معرفی بهترین پلاگین های وردپرس

از آن جا که تعداد افزونه های وردپرسی بی شمار شده است و اکثر کاربران در انتخاب یک افزونه خوب و مناسب، سرگردان می مانند. ما در این مطلب شما را با بهترین و محبوب ترین افزونه های وردپرس آشنا خواهیم کرد که در مسیر ساخت وب سایتتان شما را یاری خواهند کرد. با وان اسکریپت همراه باشید.

معرفی بهترین پلاگین های وردپرس

۱. WPForms

WPForms یکی از محبوب ترین پلاگین ها برای ایجاد فرم تماس است که مناسب برای سازمان های کوچک، و استفاده شخصی می باشد.

۲. OptinMonster

OptinMonster بهترین ابزار برای ایجاد صفحات پاپ آپ زیبا و حرفه ای می باشد تا با آن تعداد ایمیل بیشتری از کاربران خود دریافت کنید و به کسب و کار خود روق بیشری دهید.

۳. Yoast SEO

Yoast یک ابزار کامل برای بهینه سازی سایت است. با کمک آن می توانید  پست ها و صفحات سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. پلاگین های بهینه سازی زیادی وجود دارد که Yoast در این بین جزء قوی ترین هاست.

۴. Google Analytics by Yoast

گوگل آنالیز این امکان را برای شما فراهم می کند تا بدانید چه تعداد کاربر از سایت شما دیدن میکنند. همچنین به شما می گوید که چه کاربرانی در حال حاظر در سایت شما هستند و چه صفحاتی از سایت را بیشتر جستجو میکنند و  چه مدت زمانی در سایت شما حضور دارند. با استفاده از این پلاگین اطلاعات زیادی در مورد رفتار کاربران دریافت خواهید کرد و همچنین از نمودار ها و تجزیه و تحلیل های آن بهره مند خواهید شد.

۵. Sucuri Free Scanner

هر وب سایتی می تواند مورد حمله هکر ها و یا کدهای مخرب قرار گیرد. سایت های وردپرس میتوانند به صورت رایگان از Sucuri Scanner بهره مند شوند و کد های مخرب و نرم افزارهای مخرب را اسکن کرده و سایت خود را از این نوع تهدید ها در امان نگه دارند.

نوشته شده در آوریل 15, 2016 / 2,667 نمایش / کد مطلب : 14041

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 4 = 5