مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

مطرح کردن پرسش درباره محصولات در ووکامرس

زمانی که فروشگاه اینترنتی را می سازیم در گام بعدی باید سیستم هایی ایجاد کنیم تا مشتریان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، نظر دهند، امتیاز دهند و…. اما یک مورد که تا امروز به آن توجه نکردیم ایجاد بخشی برای پرسیدن سوال مشتری از فروشنده است.

فرض کنید محصولات زیادی را در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده اید، مسلما اطلاعات کاملی هم باید در مورد هر محصول بگذارید تا مشتریان به راحتی بتوانند اطلاعات خوبی در مورد محصول کسب کنند اما گاهی پیش می آید که مشتری سوالی دارد که با جستجو در اطلاعات محصول یافت نمی شود یا اینکه بین چندین محصول و مقایسه ی آن ها به مشکل میخورد و نیازمند کمک گرفتن و طرح سوال است.

مشتری می تواند در بخش ایجاد دیدگاه سوال خود را مطرح کرده تا کاربران نظرات خود را در خدمت او قرار دهند یا به صورت نظر پیام خود را بگذارد اما هیچ کدام از این روش ها مطمئن نیست چون پاسخی که فروشنده به مشتری می دهد قاطعانه تر از سایر کاربران است.

افزونه Product Enquiry for WooCommerce

product-enquiry-for-woocommerce

نوشته شده در مارس 20, 2016 / 2,922 نمایش / کد مطلب : 13774

یک دیدگاه در “مطرح کردن پرسش درباره محصولات در ووکامرس”

  1. با سلام.بنده در ووکامرس محصولی را درج کردم اما وقتی نمایش محصول رو میزنم با پیغام این صفحه یافت نشد مواجه می شوم.لطفا راهنمایی کنید.با تشکر

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

68 − = 64