مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

قالب تک صفحه ای HTML فارسی

احتمالا در برخی از سایتهای شخصی با پوسته هایی زیبا و سبک برخورد کرده اید که دارای طراحی تخت یا فلت هستند اینگونه پوسته ها معمولا به صورت تک صفحه طراحی می شوند به طوریکه تمام اجزای تشکیل دهنده سایت از فرم تماس گرفته تا اطلاعات شخصی و مهارت فرد در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شود به قالب تک صفحه ای معروف هستند. وب سایت شخصی نیازمند امکاناتی است تا علاوه بر مصرف پایین منابع سرور با حفظ زیبایی ظاهری بتواند امکاناتی مانند: فرم تماس، نمونه کارها، تخصص و مهارت فرد، قابلیت دانلود رزومه کاری و … که مورد نیاز کاربران و بازدیدکنندگان است را به نمایش بگذارد در این مطلب از وان اسکریپت می توانید به دانلود قالب html تک صفحه ای فارسی freelancer که دارای طراحی واکنش گرا با فریمورک بوت استرپ است، بپردازید و در طراحی سایت شخصی تان از آن استفاده کنید.

قالب-تک-صفحه-ای-html-فارسی

دانلود قالب html تک صفحه ای فارسی

اگر دارای سایت شخصی هستید که در آن نمونه کارها و توضیحاتی درباره خودتان به بازدیدکنندگان نمایش می دهید می توانید از قالب html5 فارسی freelancer یا آزادکار استفاده کنید. این پوسته دارای طراحی فلت به صورت واکنش گرا یا responsive می باشد از مزایای آن می توان به امکاناتی مانند: فرم تماس php دارای اعتبارسنجی و ارسال فرم به صورت ایجکس ajax با امکان جلوگیری از ارسال هرزنامه ، امکان نمایش نمونه کارها در پنجره پاپ آپ، دارای بخش دانلود رزومه و سوابق کاری، استفاده از افکتهای زیبای جی کوئری jquery برای پیشمایش صفحه، کدنویسی کاملا استاندارد و بهینه، متن باز و رایگان، بسیار سبک با گرافیک زیبا و … اشاره کرد. برای تنظیم فرم تماس وارد پوشه mail شده و در خط ۱۵ کدها، آدرس ایمیل خودتان را وارد نمایید تا پیامها به ایمیل تان ارسال شوند.

نوشته شده در ژوئن 18, 2016 / 9,567 نمایش / کد مطلب : 15066

3 دیدگاه در “قالب تک صفحه ای HTML فارسی”

  1. سلام
    وبتون عالیست

  2. سلام احترام
    ممنون از سایت پر محتوا تون

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 9