مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

فیلتر آدرس url در نظرات وردپرس با افزونه Comment URL Filter

در این مطلب از وان اسکریپت می خواهیم افزونه فیلتر آدرس url در نظرات وردپرس Comment URL Filter را به صورت اختصاصی برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم. گاها پیش میاد در سایت های وردپرسی خود برای جلوگیری از ارسال اسپم تغییراتی ایجاد کنیم. این تغییرات میتونه در یک سایت به شیوه های مختلفی انجام بشه. از گذاشتن کد کپچا گرفته تا بستن بخش های از سایت که باعث جلوگیری از اسپم بشه.

ndcowqyzما در این پست قصد داریم اسپم های که از بخش نظرات وردپرس ارسال میشوند را ببندیم و به نحوی بتونیم از ارسال اسپم از این قسمت جلوگیری کنیم. بی شک می دونید که به طور پیش فرض تو بخش نظرات وردپرس چهار فیلد هست : نام، ایمیل، آدرس سایت و بخش نوشتن موضوع یکی از این فیلد ها که همون آدرس سایت مخاطب هست باعث ارسال اسپم از طریق کاربران و مخاطبانی که به سایت مراجعه می کنند میشه. برای همین منظور ما برای رفع این مشکل می خواهیم یک افزونه کاربردی را معرفی کنیم که بتونید به راحتی اون فیلد را به صورت خودکار ببنید و از ارسال اسپم جلوگیری نمایید.

فیلتر آدرس url در نظرات وردپرس با افزونه Comment URL Filter

Comment URL Filter نام افزونه کاربردی وردپرس است که این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم به صورت خودکار آدرس url را از بخش نظرات وردپرس حذف کنیم و از ارسال اسپم از طریق مخاطبان جلوگیری کنیم. کار با این افزونه ساده هست و کافیه افزونه را نصب و فعال کنید.

نوشته شده در آوریل 14, 2016 / 2,602 نمایش / کد مطلب : 14027

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − = 8