مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه فارسی Yith Topbar Countdown شمارنده معکوس در وردپرس

بعضی وقت ها در سایتمان به یک شمارنده معکوس که به وسیله آن گذر زمان و اینکه داریم به یک زمان خاص و مهم نزدیک می شویم را به مخاطبینمان اطلاع دهیم، نیاز داریم.مثلا یک حراج با محدویت زمانی در سایتمان گذاشتیم که می خواهیم مخاطبین بدانند مثلا ۲۴ ساعت دیگر حراج تمام خواهد شد.

اما به نظرم در کنار اطلاع به گذشت زمان نیاز به یک دکمه برای هدایت مخاطبینمان داریم.مثلا در مثال حراج ،ما مخاطب را از گذشت زمان آگاه کردیم.حالا به نظر شما منطقی است که ما از این شرایط استفاده نکنیم و مخاطبمان را به صفحه هدف و مقصد مورد نظرمان هدایت نکنیم. پس در کنار شمارنده معکوس نیاز به یک دکمه هدایت کننده نیز داریم.

افزونه-فارسی-Yith-Topbar-Countdown-شمارنده-معکوس-در-وردپرس

امروز می خواهیم در وردپرس افزونه ای را به شما معرفی کنیم که هم ساده باشد و هم بتواند تمام کارهایی که در بالا گفتم را برای شما انجام دهد.این افزونه بسیار ساده و کامل یک شمارنده معکوس را به بالای سایت شما اضافه می کند.در ادامه نحوه کار با این افزونه وردپرسی رایگان را به شما آموزش خواهیم داد.

افزونه  Yith Topbar Countdown

سازندگان این افزونه سعی کرده اند تمام آپشن های مورد نیاز برای ساخت یک شمارنده معکوس در نوار بالای سایت که هدفش ایجاد هیجان و جذب مخاطب است را در اختیار استفاده کنندگان این افزونه قرار دهند.

نوشته شده در آوریل 17, 2016 / 2,469 نمایش / کد مطلب : 14210

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 3