مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین مدار بسته دید در شب چیست و چه مزایای نسبت به دوربین های معمولی دارد؟ این مدل دوربین یکی از انواع دوربین های مداربسته محسوب می شود که برای به کار بردن در محیط های تاریک و ساعات تاریکی شب، کارایی خاص خود را دارد. به واقع در صورتی که از دوربین مداربسته معمولی استفاده کنید، ویژگی ضبط تصاویر در زمان تاریکی و کاهش نور را نداشته و در این وقت تصاویر با کیفیت بسیار پایین و ناکارآمد خواهید داشت. در ساتو الکترونیک انواع دوربین مداربسته عرضه شده است و شما می توانید دوربین مناسب کاربری خود را با قیمت عالی در این فروشگاه آنلاین تجهیزات الکترونیکی خریداری کنید.

دوربین مداربسته دید در شب
البته تمام دوربین های مداربسته قابلیت ضبط تصاویر در کل بیست و چهار ساعت شبانه روز را دارند، اما چیزی که دوربین های مداربسته دید در شب را از دوربین های معمولی متمایز می سازد، کیفیت ضبط تصاویر در تاریکی است که باعث می شود در این زمان نیز تصاویر قابل تشخیص داشته باشیم.

از آن جایی که بیشتر مشکلات امنیتی یک ساختمان و محیط اتفاقا در زمان تاریکی شب محتمل تر خواهد بود، در صورتی که دوربین مدار بسته را برای افزایش امنیت ساختمان و واحد مورد نظر خود به کار می گیرید، باید این مورد را در نظر داشته و حتما از دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب استفاده کنید تا تصاویر به طور کاملا واضح ضبط شوند.
دوربین های مداربسته دید در شب دارای این خاصیت هستند که بدون وجود روشنایی لازم نیز کار خود را انجام داده و شما تصویر دقیق از محیط تحت پوشش دوربین را خواهید داشت.

نحوه کار دوربین مدار بسته دید در شب
فاکتوری که باعث عملکرد خاص این نوع دوربین مدار بسته می شود، نور مادون قرمز است که از طول موج طولانی تر برخوردار بوده و فرکانس پایین تری نسبت به نور معمولی نیز دارد.  با در نظر گرفتن این واقعیت که هر شیء یا چیزی دارای یک درجه حرارتی بوده و به نوعی نور مادون قرمز دارد، می توان نحوه عملکرد این دوربین ها را حدس زد.

در دوربین های مداربسته دید در شب از ال ای دی مادون قرمز استفاده می شود که در اطراف لنز دوربین قرار دارند. به این ترتیب این دوربین های مداربسته می توانند به وسیله ال ای دی های مادون قرمز، تصاویر در محیط های تاریکی و بدون نور را دریافت و ضبط کنند.

با این حساب در شرایطی که محیط کاملا تاریک باشد نیز عدم وابستگی این دوربین ها به نور محیط و عملکرد آن ها بر اساس حرارت و مقدار گرمای اشیاء، افراد و … تعیین کننده خواهد بود. درست به این شکل است که دوربین های دید در شب مداربسته قادر هستند حتی در یک محیط کاملا تاریک و بدون کمترین نور، وظیفه و عملکرد خود را به انجام برسانند.

نکته: در نظر داشته باشید که در محیط های کاملا تاریک، ضبط تصاویر دوربین های دید در شب مدار بسته، به شکل سیاه و سفید خواهد بود و از فرمت رنگی خارج می شود.

تفاوت دوربین های دید در شب با دوربین های روز / شب
لازم به ذکر است که دوربین های مداربسته دید در شب با دوربین های مداربسته روز / شب تفاوت دارند. در دوربین های دید در شب مداربسته از تکنولوژی نور مادون قرمز استفاده می شود، در حالی که در دوربین های روز / شب، تراشه ظریف و حساسی وجود دارد که امکان تصویربرداری و ضبط تصاویر در محیط های کم نور را به دوربین می دهد.
در دوربین های روز / شب، اگر منبع نور ثابت باشد و مقدار آن تغییر پیدا کند، امکان ضبط تصاویر با کیفیت وجود نخواهد داشت.

خرید دوربین مداربسته دید در شب
اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته دید در شب دارید، لازم است که فاکتورهای زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • حتما به تعداد ال ای دی های مادون قرمز دور تا دور لنز دوربین مداربسته توجه داشته باشید و این که این دوربین ها تا چه مساحت و شعاعی قادر به تشخیص اشیاء در تاریکی و ضبط تصاویر هستند.
  • ببینید درجه LUX دوربین مداربسته دید در شب مورد نظر شما چقدر است. هر آن قدر که این شاخص کمتر باشد، به این معناست که دوربین برای ضبط تصویر باکیفیت به میزان نور کمتری در محیط نیاز دارد و به این شکل می توانید تصاویر بهتری در محیط تاریک داشته باشید.

کلام آخر
در نهایت باید گفت که با خرید دوربین مداربسته دید در شب می توانید از محیط و کاربری ساختمان مورد نظر خود به بهترین شکل حفاظت ایجاد کرده و ریسک های ساعات تاریکی را به حداقل برسانید. در ساتو الکترونیک این امکان برایتان فراهم شده است که ضمن خرید دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات چون دزدگیر اماکن و غیره، اطلاعات کاملی در خصوص کارایی هر یک از این تجهیزات، روش های نصب و … به دست بیاورید.

نوشته شده در نوامبر 5, 2020 / 2,164 نمایش / کد مطلب : 16751

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 62 = 69